دبیر شورای نگهبان:

وحدت و ولایتمداری بوشهری‌ها الگویی برای کشور است

۱۳۸۹/۱۰/۰۵ - ۱۹:۳۶:۰۰
کد خبر: ۱۳۷۳
وحدت و ولایتمداری بوشهری‌ها الگویی برای کشور است
دبیر شورای نگهبان گفت: با هماهنگی، وحدت و روح ولایت‌مداری حاکم بر استان بوشهر این استان می‌تواند الگویی برای تمام کشور باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از بوشهر به نقل روابط عمومی استانداری بوشهر، آیت‌الله احمد جنتی در نشست با استاندار و امام جمعه بوشهر با اشاره به خدمات انجام شده در عسلویه افزود: خدمات بزرگ و چشمگیری در این منطقه انجام شده که تامین‌کننده و تضمین‌کننده آینده نظام است.

وی اظهار داشت: نیروهای جوان، دانشمند و متعهدی در استان بوشهر و در عسلویه هستند که فعالیت آنان آینده درخشانی را برای مملکت رقم زده است.

آیت الله جنتی با بیان اینکه کمبود نیروی انسانی بزرگ‌ترین مشکل نظام است، تصریح کرد: برغم اهمیت این مسأله و تاثیرگذاری آن در روند توسعه کشور، به آن توجه چندانی نمی‌شود و همه مشکلات ما نیز از اینجا ناشی می‌شود.

دبیر شورای نگهبان یادآور شد: تجربه نشان داده است وجود نیروی انسانی صالح در هر منطقه موجب توسعه و آبادانی آن منطقه شده است و هر چه داریم از برکت این نیروها است.

وی اضافه کرد: همین نیروها بودند که در هشت سال دفاع مقدس مخلصانه و صادقانه در برابر دشمن سینه سپر کردند و برای دفاع از انقلاب و نظام خون دادند و عزت آفریدند.

آیت الله جنتی ادامه داد: اگر بخواهیم خدمات مطلوب به نظام و اسلام ارائه کنیم باید نیروی انسانی پرورش دهیم و اگر آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها که مرکز تربیتی و انسان‌سازی هستند به وظایف خود توجه کنند، این بالاترین خدمت خواهد بود.

وی بیان کرد: نیرویی به درد مردم می‌خورد که خود را وقف مردم کند و وقتی توسعه‌ها به نفع مردم تمام می‌شود که به دست افراد خداجو و خداباور انجام شود در غیر این صورت نیروهای انسانی به راحتی قابل خرید، معامله و مبادله منافعشان هستند.

دبیر شورای نگهبان با تقدیر از خدمات قرارگاه خاتم‌الانبیا در استان بوشهر گفت: خدمات صادقانه این خدمتگزاران صدیق که روح دینی در آنان زنده است، قابل ستایش و قدردانی است.

آیت الله احمد جنتی با بیان اینکه عسلویه در دنیا نمونه است افزود: سرعت عمل در اجرای پروژه‌ها و پیشرفت‌های انجام شده در این منطقه تحقق عملی و عینی شعار مرگ بر آمریکا است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز