قائم مقام وزیرکشور در جمع خانواده شهید کاشانی:

شهید کاشانی یکی از افتخارات نیروی انتظامی تهران بزرگ بود

۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۷:۲۳:۲۹
کد خبر: ۲۵۵۵۴۱
شهید کاشانی یکی از افتخارات نیروی انتظامی تهران بزرگ بود
قائم مقام وزیر کشور و دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر به همراه فرماندار و جمعی از مسولین شهرستان قدس از خانواده سرگرد شهید کاشانی بازدید و از آنها دلجویی کردند.
به گزارش خبر گزاری برنا در غرب تهران علیرضاجزینی قائم مقام وزاذت کشور به همراه فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران سردار اصلانی، فرماندار، فرمانده نیروی انتظامی و دیگر مسئولان قدس از خانواده شهید کاشانی بازدید و دلجویی کردند.

وی در حاشیه این دیدار اظهار داشت: مأموران نیروی انتظامی همواره برای دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن در صحنه هستند و در مقابله با اشرار، جان خود را فدا می‌کنند.

جزینی قائم مقام وزیر کشور و دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه در همه حال ماموران نیروهای انتظامی جان خود را برای دستگیری اشرار و مبارزه با آنها در طبق اخلاص می‌گذارند، عنوان کرد: سرگرد محمد جلال کاشانی از ماموران خدوم نیروی انتظامی تهران بزرگ بود که در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی به درجه رفیع شهادت نایل آمد که ایشان یکی از افتخارات نیروی انتظامی هستند.




در ادامه نور محمد فردی گفت: شهادت این شهدا نشان می‌دهد که نیروی انتظامی همواره برای مقابله با اشرار، ایستادگی کرده و در جبهه هستند و امیدوار هستیم که بتوانیم راه شهدا را تداوم بخشیم.

فرماندار شهر قدس افزود: خانواده های شهدا چشم و چراغ این مملکت اسلامی هستند لذا وظیفه داریم که در همه ایام نسبت به سرکشی و دلجویی از آنها اقدام نموده و در راه خدمتگزاری به خانواده های معظم شهدا از هیچ تلاشی کوتاهی نکنیم

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز