به مناسبت ایام الله دهه فجر؛

تجدید میثاق مسئولین شهرستان ملارد با آرمان های بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران

۱۳۹۳/۱۱/۱۸ - ۱۲:۵۵:۵۸
کد خبر: ۲۶۰۴۵۰
تجدید میثاق مسئولین شهرستان ملارد با آرمان های بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران
به مناسبت گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ،فرماندار شهرستان ملارد،حجت الاسلام حسینی امام جمعه با حضور در مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) تجدید میثاق کردند .
به گزارش خبر گزاری برنا در غرب تهران به مناسبت گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران،کرمی فرماندار شهرستان ملارد،حجت الاسلام حسینی امام جمعه شهرستان ملارد ، معاونین فرمانداری ، بخشداران مرکزی و صفادشت و تمامی روسای ادارات و دانشگاه های این شهرستان در یک اقدامی نمادین با آرمانها و اهداف رهبرکبیر و بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با حضور در مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) تجدید میثاق کردند.

کرمی فرماندار ملارد در حاشیه این مراسم در خصوص بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران گفت: یک رابطه و پیوند قلبی خاصی بین امت و امام(ره) بوده که تا ابد پابرجاست.
وی به حرکت تاریخی که از سال ۱۳۴۲ آغاز و منجر به پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ۱۳۵۷ شد اشاره کرد و افزود : مسیر حرکت ما مسئولین نیز ادامه راه امام خمینی (ره) ،شهداء وعمل به قانون اساسی به عنوان میثاق انقلاب اسلامی خواهد بود.



گفتنی است بعد از مراسم تجدید میثاق که با حضور تمام مسئولین شهرستان ملارد در مرقد مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد، حسینی امام جمعه شهرستان ملارد طی سخنرانی که در مرقد امام (ره) داشت یکی از اهداف امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی را حرکت ،تلاش و کوشش زیاد برای مقابله با تهدیدات غرب و آمریکا عنوان کرد و افزود : با توجه به اینکه امسال نیز که بنام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی رهبر معظم انقلاب مطرح شده امیداست که با پیروی از رهنمود های مقام معظم رهبری و با بالابردن اتحاد و همبستگی در بین مسئولین، تلاش های دشمنان برای از بین بردن این همبستگی را خنثی بکنیم و ادامه دهنده اهداف امام (ره) ،انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب اسلامی باشیم.




نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز