در هفته ۲۳ لیگ برتر فوتبال؛

تراکتور به راحتی از ریل راه آهن عبور کرد

۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۰۳:۱۱:۱۸
کد خبر: ۲۶۹۲۶۸
تراکتور به راحتی از ریل راه آهن عبور کرد
از رقابت های هفته بیست وسوم لیگ برتر ایران تراکتور سازی با 3 گل راه آهن را شکست داد.
به گزارش خبر گزاری برنا در غرب تهران، تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز به راحتی حریف تهرانی خود را با نتیجه 3 بر صفر پشست سر گذاشت و خود را همچنان به عنوان مدعی در جمع بالانشینان نگه داشت.
بر اساس این خبر در روزی که تیم راه اهن میزبان تراکتور بود ولی از قبل هم مشخص بود که در شهر قدس هواداران تراکتور از این بازی استقبال خواهند کرد و به نوعی تراکتور میزبان این دیدار بود.



این تیم که از قبل هم به نتیجه حساس این دیدار اگاه بود توانست با یک بازی زیبا تیم راه اهن را با نتیجه سنگین ۳ بر صفر شکست دهد و به طور موقت تا ساعاتی صدرنشین شود، که باتوجه به باخت استقلال مقابل نفت این تیم در رده دوم جدول جای گرفت.
"حاشیه این مسابقه "
گلزنان این دیدارفرید کریمی – مهدی کیانی – لوسیانو ادینیو برای تراکتور بودند.




هواداران تراکتورسازی در ورزشگاه قدس حضور پرتعدادی داشتند تا تیم شان را مقابل راه آهن حمایت کنند هر چند راه آهن هم از هواداران شهرقدس بهره میبرد.. 
یک معلول که پرچم تراکتورسازی را بر روی خود انداخته بودند در کنار نیمکت این تیم نشسته بود و از سوی هواداران تراکتورسازی تشویق شد.



وجود یک باجه بلیت فروشی باعث کند بودن نحوه فروش بلیت و صف طولانی برای خرید آن شده بود که همین موضوع ناراحتی و اعتراض تماشاگران را در پی داشت.
 حدود 500 هوادار تراکتورسازی که مقیم شهرقدس بوده و بنری که نام تراکتورسازی روی آن درج شده را در اختیار دارند قصد داشتند به بقیه هواداران تراکتورسازی ملحق شوند که با ممانعت نیروی انتظامی روبه رو شدند.
علیرضا رحیمی، مدیرعامل باشگاه راه آهن، و مدیر عامل تراکتور سازی در ورزشگاه حضور داشتند







عکس و خبر :سید علیرضا کیایی
نظر شما