معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی:

اولین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برگزار شد

۱۳۹۲/۰۶/۰۶ - ۱۸:۰۰:۳۶
کد خبر: ۱۳۷۲۱۰
اولین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برگزار شد
حیدرعلی شایانفر در نخستین نشست هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: تشکیل هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری دهمین نشست هیات

به گزارش خبرگزاری از چهارمحال و بختیاری، دکتر حیدرعلی شایانفر هدف اصلی از تشکیل هیات های امنای استانی را در واحدهای مختلف دانشگاه تمرکز زدایی برشمرد و اظهار داشت: تهیه و تدوین برنامه و طرح جامع در دو فاز میان مدت و بلند مدت واحدهای دانشگاهی مستقر در استان، تهیه وتصویب ساختار تشکیلاتی و آیین نامه‌های مالی و اداری هر واحد دانشگاهی مستقر در استان، تعیین حسابرس برای هر کدام از واحدهای دانشگاهی، جذب کمک های مردمی،تصویب، توسعه یا انحلال واحدها یا مراکز دانشگاهی در استان، تصویب ظرفیت پذیرش و تصویب اخذ وام و تسهیلات برخی از وظایف اعضای 16 نفره هیات امنای استانی دردانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری است. وی همچنین از فعال شدن هیات های امنای 31 استان در کشور خبر داد و گفت: تشکیل هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی در استان چهارمحال و بختیاری، دهمین هیات امنا استان در کشور است.که سعی خواهیم کرد در چهار ماه آینده این نشست را در تمامی استان ها تشکیل دهیم.

در این نشست امام جمعه شهرکرد به عنوان عضو هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان ارتقای درجه دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد را به دانشگاه جامع، فرصتی برای بهره برداری مناسب تر از امکانات موجود برای افزایش سطح علمی در استان دانست.
و گفت: همه در مقابل اهداف و برنامههای این دانشگاه مسؤول هستند تاجوانان و علاقهمندان به علم و دانش بتوانند از امکانات این دانشگاه در جهت سازندگی کشور بهره‌مند شوند.

در این نشست همچنین رییس منطقه چهار دانشگاه آزاد اسلامی گفت: منطقه چهار در
بین مناطق دانشگاه آزاد اسلامی بعد از تهران دارای بیشترین واحدهای جامع است و
واحد شهرکرد در سال گذشته با حمایت-های ویژه منطقه چهار و تلاش مسؤولین واحد با ارتقاء به درجه جامع سومین دانشگاه جامع بعد از خوراسگان و نجفآباد است که باید تلاش خود را در خصوص توسعه تحصیلات تکمیلی و اجرای دوره های كارشناسیارشد و دکتری نسبت به گذشته دوچندان نماید.
دکتر یاسین صعیدی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در بهمن ماه سال 1391 با مساعدت آقای دکتر مظاهری رییس منطقه چهار و تلاش بیوقفه هیات رییسه وقت، با کسب امتیازات لازم از درجه بسیاربزرگ به جامع ارتقا یافت. وی در ادامه خاطر نشان کرد: سایر واحدهای استان نیز وضعیت مطلوبی دارند که انشاالله با
وجود تشکیل هیات امنا در استان شاهد پیشرفت واحدها و مراکز دانشگاهی در سراسر
استان باشیم.
در این نشست آیین نامه داخلی هیات امنای استان چهارمحال بختیاری به تصویب رسید و در ادامه اعضای هیات امنای استان پس از رایگیری، اعضای کمیسیون دائمی و کمیته نظارت بر حسن اجرای مصوبات هیات امنای استان را مشخص و به تصویب رساندند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز