در آینده ای نزدیک انجام می‌شود

تشکیل انجمن حمایت از مصرف‌کنندگان چهارمحال و بختیاری

۱۳۸۹/۱۰/۰۵ - ۱۳:۳۵:۰۰
کد خبر: ۱۴۸۳
تشکیل انجمن حمایت از مصرف‌کنندگان چهارمحال و بختیاری
رییس هیأت موسس و نظارت انجمن حمایت از مصرف كنندگان چهارمحال و بختیاری از تشکیل انجمن حمایت از مصرف كنندگان این استان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از شهرکرد، رییس هیأت موسس و نظارت انجمن حمایت از مصرف كنندگان چهارمحال و بختیاری گفت: این انجمن به منظور ساماندهی مشاركت مردمی در اجرای سیاست ها و برنامه‎های حمایت از حقوق مصرف‎كنندگان و برای تسهیل و تسریع در رسیدگی به تخلفات و استیفای حقوق مصرف كنندگان، تشكیل می شود.

اسماعیل كاویانی با بیان اینکه هم اكنون مراحل مقدماتی برای تشكیل این انجمن انجام و فراخوان مردمی برای تشكیل اعضای آن هم منتشر شده است، افزود: علاقمندان به فعالیت در این انجمن می توانند از امروز تا 30 دی با مراجعه به اداره بازرسی سازمان بازرگانی چهارمحال و بختیاری برای شركت در انتخابات انجمن حمایت از مصرف کنندگان نام نویسی كنند.

دبیرهیئت موسس انجمن حمایت از مصرف كنندگان هم داشتن حداقل 18 سال سن و مدرک تحصیلی كارشناسی و همچنین تابعیت و تعهد به جمهوری اسلامی ایران را از شرایط متقاضیان برای شركت در این انتخابات انجمن حمایت از مصرف کنندگان چهارمحال و بختیاری بیان کرد.

بیژن بهرامی افزود: انجمن حمایت از مصرف كنندگان توان مشاركت در تدوین استاندارد ها، برخورداری از حمایت در برابر كالا، خدمات زیان آور و جبران خسارت های وارده ناشی از مصرف كالا و خدمات، حمایت در برابر رویه های فریب كارانه،خدمات بهینه فروش و پس از فروش و پیگیری حقوق اولیه در مصرف كالا و خدمات را دارد.

نظر شما