مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری:

فعالیت بیش ار۱۵۰۰پایگاه جمع اوری کمک‌های مردمی در چهارمحال

۱۳۹۲/۱۲/۱۴ - ۱۴:۲۵:۱۷
کد خبر: ۱۷۱۶۲۱
فعالیت بیش ار۱۵۰۰پایگاه جمع اوری کمک‌های مردمی در چهارمحال
همزمان با اغاز جشن نیکوکاری ونزدیک شدن به سال نو بیش از 1500 پایگاه جمع اوری کمکهای مردمی در چهارمحال وبختیاری فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از چهارمحال وبختیاری، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی ( ره) از آغاز جشن نیکوکاری از امروز تا 16 اسفند در آموزشگاه‌ها - سطح شهر و میعادگاه‌های نماز جمعه خبر داد و گفت: 1500 پایگاه در مدارس، 50 پایگاه در شهر و 17 محل برگزاری نماز جمعه استان در این روزها پذیرای کمک های نقدی و هدایای شما مردم مومن استان برای توزیع میان نیازمندان هستند.

ابوالقاسم رستگار با اشاره به اینکه سال گذشته کمک های نقدی مردم استان در جشن نیکو کاری هفت میلیارد بود افزود: مراسم جشن نیكوكاری به صورت نمادین با حضور مسوولان در برخی مدارس در حال برگزاریست و ما آماده دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی مردم در پایگاه های جمع اوری هستیم.

وی همچنین با اشاره به شعار امسال این نهاد مبنی بر توانمند ی و کار آفرینی نیازمندان گفت: با مشارکت استانداری و پرداخت تسهیلات از طریق بانک های عامل 2800 فرصت شغلی برای خانوارهای جویای کار در زمینه مشاغل خانگی - خود اشتغالی - دامپروری - امور خدماتی - صنایع دستی ومعرفی دانش آموختگان مراکز عالی به دستگاه ها نیز فراهم شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز