همزمان با دهه فجر امسال

همایش‌های هفت‌گانه جوان انقلابی در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

۱۳۸۹/۱۰/۲۶ - ۱۳:۳۵:۰۰
کد خبر: ۸۰۳۷
همایش‌های هفت‌گانه جوان انقلابی در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
هفت همایش جوان انقلابی هم زمان با سی و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان‌های استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار برنا در شهرکرد، سرپرست سازمان جوانان چهارمحال و بختیاری با تأکید بر ضرورت ایجاد زمینه های پیوند نسل های اول انقلاب با جوانان امروز، آگاه سازی جوانان با بسترهای اعتقادی شکل گیری انقلاب را  هدف اصلی برگزاری همایش های جوان انقلابی در مراکز شهرستان های این استان با همکاری فرمانداری ها دانست.
 
مصطفی بیات، توزیع کتابچه های فرهنگی، حضور نمادین تشکل های مردم نهاد در برنامه های دهه فجر، دیدار جوانان و نخبگان با مسوولان استانی، بازدید از دستاوردهای نظام در استان و برگزاری مسابقات فرهنگی را از دیگربرنامه های محوری سازمان ملی جوانان در این ایام برشمرد.

وی، نامگذاری یک روز از ایام دهه فجر با نام "روز انقلاب اسلامی، جوانان، خود باوری و نهضت ملی" را نشان از اهمیت حضور جوانان در عرصه های مختلف بیان کرد و افزود: حضور همیشگی جوانان در صحنه های مختلف انقلاب و حوادث پس از آن نشانگر پایبندی این قشر به آرمان های نظام است که باید تقویت شود.

بیات همچنین با اشاره به هم زمانی ایام دهه فجر امسال با رحلت پیامبر مکرم اسلام و دهه آخر صفر، اجرای برنامه های این ایام با رویکرد اسلامی - ایرانی را ضروری دانست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز