جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم(ع) خبر داد

اعزام بیش از ۱۸‌هزار نفر از جوانان چهارمحالی به مناطق عملیاتی دوران دفاع‌مقدس

۱۳۸۹/۱۰/۲۷ - ۱۲:۴۰:۰۰
کد خبر: ۸۴۳۵
اعزام بیش از ۱۸‌هزار نفر از جوانان چهارمحالی به مناطق عملیاتی دوران دفاع‌مقدس
حجت الاسلام کریم سرافراز گفت: امسال بیش از 18 هزار نفر از جوانان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار برنا در شهرکرد، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (ع) افزود: اعزام کاروان های راهیان نور حرکتی ارزشمند در انتقال مبانی فکری انقلاب و فرهنگ ایثار و شهادت به جوانان است.

حجت الاسلام سرافراز با اشاره به تلاش های بی وقفه دشمنان اسلام برای نابودی جمهوری اسلامی ایران گفت: آشنا سازی جوانان با آرمان های انقلاب و فرهنگ جهاد و شهادت به منظور تحقق اهداف انقلاب و زنده نگه داشتن راه شهدا ضرورت دارد.

وی با اشاره به اعزام روحانیون و طلاب به همراه کاروان های راهیان نور تصریح کرد: امسال 180 نفر از طلاب و روحانیون استان چهارمحال وبختیاری برای انجام امور فرهنگی به مناطق عملیاتی اعزام می شوند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 44 سپاه قمر بنی هاشم (ع) یادآور شد: علاوه بر روحانی یک نفر هم به عنوان راوی برای بیان رشادت های رزمندگان اسلام در هر کاروان اعزامی به مناطق عملیاتی حضور دارد.

وی افزود: افراد اعزامی به مدت چهار روز با بازدید از مناطق عملیاتی و آشنایی با رزم بی امان رزمندگان اسلام از برنامه های متنوع معنوی همچون برگزاری مراسم ادعیه، نمازهای جماعت، مسابقات فرهنگی و شب خاطره  هم بهره مند می شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز