دعوت عمومی از مردم زنجان

برگزاری همایش‌ها و نشست‌ها با محوریت ازدواج و خانواده با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین دهنوی

۱۳۹۱/۰۸/۲۰ - ۱۴:۳۶:۱۲
کد خبر: ۱۰۶۱۷۱
برگزاری همایش‌ها و نشست‌ها با محوریت ازدواج و خانواده با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین دهنوی
دبیر موسسه رضوان استان زنجان از برگزاری همایش‌ها و نشست‌های مختلف با محوریت ازدواج و خانواده با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین دهنوی در زنجان خبر داد.

بهنام اسماعیلی دبیر موسسه رضوان استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار برنا در زنجان اظهار داشت: این همایش‌ها به مدت 2 روز از بیستم آبان ماه برگزار می‌شود که در طول این 2 روز پنج همایش و نشست مختلف را خواهیم داشت.

اسماعیلی گفت: نخستین همایش، همایش خانواده آسمانی است که در زینبیه اعظم زنجان و با مشارکت معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری برگزار می‌شود که در آن عموم مردم و خانواده‌ها از هر رده سنی می‌توانند شرکت کنند.

وی افزود: دو نشست ویژه دانشجویان را در برنامه‌کاری خود داریم که این نشست‌ها نیز با همکاری بسیج دانشجویی به‌صورت اختصاصی در دانشگاه آزاد و زنجان با موضوع ازدواج و همسریابی خواهد بود.

اسماعیلی اظهار کرد: با توجه به اینکه تربیت فرزندان بسیار قابل مهم است بر همین اساس یکی از همایش‌ها با محوریت نقش والدین در مانوس شدن فرزندان با قرآن و اهل بیت در دارالقرآن کریم زنجان برگزار خواهد شد که این مراسم به‌صورت عمومی و با همت این موسسه و فرهنگسرای قرآن و عترت زنجان اجرا می‌شود.

دبیر موسسه رضوان استان زنجان گفت: 21 آبان ماه همایش پیوند آسمانی ویژه مادران و دختران در نظر گرفته شده است که در این همایش نیز حجت الاسلام و المسلمین دهنوی در کانون شاهد زنجان سخنرانی می‌کند که این همایش نیز به همت این موسسه و حوزه هنری برگزار می‌شود.

زمان بندی همایش‌ها و نشست‌ها با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین دهنوی:

روز شنبه 20/08/1391:

- همایش بزرگ خانواده آسمانی ساعت 14:00 در زینبیه اعظم زنجان (عموم مردم)

- نشست با موضوع ازدواج و همسریابی ساعت 12:00 در دانشگاه آزاد و 18:00 تا 20:00 در دانشگاه زنجان (ویژه دانشجویان)

- نشست نقش والدین در مانوس شدن فرزندان با قرآن کریم و اهل بیت (ع) در دارالقرآن کریم زنجان ساعت 20:00 الی 22:00 (عموم مردم)

روز یک شنبه21/08/1391 :

- همایش پیوند آسمانی ساعت 10:00 الی 12:00 ویژه مادران و دختران در کانون شاهد

نظر شما