به میزبانی شایسته زنجان

پایان اردوی تدارکاتی تیم ملی ووشو عراق

۱۳۹۱/۰۸/۲۸ - ۱۱:۴۸:۰۶
کد خبر: ۱۰۶۸۵۰
پایان اردوی تدارکاتی تیم ملی ووشو عراق
اردوی تدارکاتی تیم ملی ووشو کشور عراق با میزبانی شایسته زنجان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری برنای استان زنجان تیم‌ملی ووشوی عراق که دو هفته با ترکیب 13 نفره ورزشکاران خود در بخش ساندا وارد زنجان شده بودند اردوی تدارکاتی خود را در آکادمی ووشو زنجان به پایان رساندند.

در این اردو رامین موحدنیا به عنوان سرمربی تیم ملی ساندای جوانان کشورمان حضور داشت که ورزشکاران عراقی در مرحله اول به صورت اختصاصی زیر نظر این مربی زنجانی تمرینات خود را انجام دادند و در دومین مرحله تمرینات مشترکی را با تیم منتخب زنجان که در میان آنان افرادی همچون محسن محمدسیفی، اکبر محمدزاده، امین کریمی، محسن بخشی، محسن بابایی، امیر اسماعیلی، مجید بیات، میلاد اجلی، سیدمجتبی میرموسوی و علیرضا نصیری دیده می شد، ادامه دادند.

سرمربی تیم‌ملی ووشوی جوانان ایران در مورد این اردو گفت: خوشبختانه نفرات حاضر و کادر فنی تیم عراق از اردوی تدارکاتی برگزار شده رضایت کامل و بسیار خوبی داشتند و رایزنی شده است تا دومین مرحله اردو نیز به میزبانی زنجان و در هر دو بخش ساندا و تالو برگزار گردد.

رامین موحدنیا افزود: بدون شک این تعاملات با کشور عراق برای ووشو منطقه غرب آسیا سودمند خواهد بود و موجبات رشد آن را فراهم می‌سازد ضمن اینکه با این تعاملات مربیان کشورمان نیز به راحتی می‌توانند برای شرکت در دوره‌های آموزشی راهی این کشور شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز