در گفت‌وگو با برنا عنوان شد

امیدوارم سهمیه اعزام به مسابقات مقدماتی جام ملت‌های سریلانکا را کسب کنم

۱۳۹۱/۰۸/۲۸ - ۱۲:۱۴:۵۲
کد خبر: ۱۰۶۸۵۱
امیدوارم سهمیه اعزام به مسابقات مقدماتی جام ملت‌های سریلانکا را کسب کنم
هما خدایاری گفت: در اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال کشورمان به دنبال کسب سهمیه اعزام به مسابقات مقدماتی جام ملت های سریلانکا هستم.

بانوی فوتبالیست زنجانی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا در زنجان گفت: حدود 3 الی 4 ماه است که در اردوهای مختلف تیم ملی فوتبال کشورمان در تهران شرکت کرده‌ام.

فاطمه رحمتی در ادامه افزود: من 15 سال سن دارم که 4 سال است در رشته فوتبال فعالیت خود را شروع کرده‌ام و توانسته‌ام به مسابقات سریلانکا و اردون اعزام شوم که در سریلانکا به مقام نائب قهرمانی رسیدیم.

رحمتی در مورد وضعیت خود در اردو گفت: اردو با نحوه شایسته و با انجام تمرینات متنوع و دشوار در حال برگزاریست که در پایان این مرحله از اردو که در چند روز آینده است برترین‌ها انتخاب می‌شوند که امیدوارم من هم جزو آن‌ها باشم.

سرپرست برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان نیز در گفت‌وگو با این پایگاه خبر اظهار کرد: اردو با حضور 24 ورزشکار مطرح کشور و با سرمربیگری و مربیگری مهناز امیر شقاقی و خاتون طهموری در حال برگزاری است.

هما خدایاری گفت: هدف از برگزاری این اردو شرکت در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا در سریلانکا است که خوشبختانه اردو با برنامه ریزی‌های لازم در حال اجراست.

خدایاری افزود: ورزشکاران برگزیده یکم آذر ماه آخرین مرحله اردوی آمادگی خود را سپری می‌کنند و چهارم همان ماه عازم سریلانکا می‌شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز