فرمانده انتظامی جاجرم خبر داد

توقیف ۱۰۸ دستگاه وسائط نقلیه متخلف در جاجرم

۱۳۹۱/۰۷/۰۸ - ۱۸:۰۶:۰۴
کد خبر: ۱۰۳۳۴۰
توقیف ۱۰۸ دستگاه وسائط نقلیه متخلف در جاجرم
فرمانده انتظامی جاجرم از توقیف 108 دستگاه وسایط نقلیه متخلف طی شهریورماه امسال در محورهای درون شهری و برون شهری این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان شمالی، محمد قربانی با اشاره به اینکه پلیس با قاطعیت با متخلفان رانندگی برخورد می‌کند، اظهار داشت: طی مدت یادشده 100 دستگاه موتورسیکلت و هشت دستگاه خودرو از رانندگان متخلف توقیف شدند.

وی با بیان اینکه 16 فقره تصادف جرحی در محورهای برون و درون شهری شهرستان جاجرم طی شهریورماه امسال رخ داده است، افزود: در مدت یادشده یک فقره تصادف فوتی نیز در حوزه استحفاظی این شهرستان به وقوع پیوسته است.
 
قربانی همچنین در خصوص عملکرد پلیس این شهرستان در راستای دستگیری سارقان تصریح کرد: شش سارق در مدت یاد شده توسط پلیس شهرستان جاجرم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی از دستگیری پنج نفر فروشنده مواد مخدر و معتاد طی همین مدت در این شهرستان خبر داد و گفت: پلیس در راستای مقابله با عرضه و فروش مواد مخدر، از این متهمان دستگیر شده، مقداری مواد مخدر کشف و ضبط کرده است.

فرمانده انتظامی جاجرم اظهار داشت: طی یک ماه گذشته 14 فقره انواع سرقت در این شهرستان رخ داده که تعداد شش فقره آن کشف شده است.

قربانی خاطرنشان کرد: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی نیز پرسنل اطلاعات و امنیت اخلاقی و کوپه‌ای تابعه در این مدت، موفق به کشف تعدادی عتیقه شدند.

نظر شما