رزمی کاران خراسان شمالی به رقابت‌های موای تای قهرمانی کشور اعزام می‌شوند

۱۳۹۱/۰۷/۱۹ - ۱۸:۱۶:۴۳
کد خبر: ۱۰۴۱۵۷
رزمی کاران خراسان شمالی به رقابت‌های موای تای قهرمانی کشور اعزام می‌شوند
دبیر هیات ورزش‌های رزمی خراسان شمالی گفت: رزمی کاران این استان به مسابقات قهرمانی موای تای کشور اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان شمالی، یوسف شاکری از اعزام تیم موای تای خراسان شمالی به رقابت‌های قهرمانی کشور این رشته که در مشهد برگزار می‌شود، خبر داد.

وی با بیان اینکه تیم استان در این دوره از رقابت‌ها متشکل از هفت رزمی کار است، تصریح کرد: نمایندگان تیم استان را در وزن 54 کیلوگرم نقی امانی، در وزن 57 کیلو حسین اوزن، در وزن 63 کیلو آرش باغچقی، در وزن 67 کیلو میثم شاددل، در وزن 71 کیلو وحید جمالی، در وزن 81 کیلو مصطفی صحرانورد و در وزن 85 کیلوگرم نیز بهزاد نورانی تشکیل می‌دهند.

شاکری که خود سرپرستی تیم اعزامی استان را در این رقابت‌ها بر عهده دارد، اظهار داشت: مربیگری تیم خراسان شمالی در این مسابقات بر عهده عظیم حمیدی نسب است و تیم خراسان شمالی نیز پنج شنبه 20 مهر ماه برای شرکت در این رقابت‌ها به مشهد اعزام خواهد شد.
 
وی افزود: رقابت‌های قهرمانی موای تای منطقه سه کشور 21 مهر ماه با شرکت تیم استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، گلستان و سمنان در مشهد برگزار می‌شود.

این مسوول تصریح کرد: در این مسابقات رزمی کاران در 14 وزن و در محل سالن بوکس شهید بهشتی مشهد با یکدیگر رقابت می‌کنند و نفرات برتر نیز به اردوی تدارکاتی تیم ملی موای تای کشور برای اعزام به رقابت‌های جهانی روسیه دعوت می‌شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز