در چارچوب سفر رهبر انقلاب

بجنورد فردا میزبان اعضای هیات دولت است

۱۳۹۱/۰۷/۲۵ - ۱۸:۱۸:۱۸
کد خبر: ۱۰۴۵۳۲
بجنورد فردا میزبان اعضای هیات دولت است
سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری خراسان شمالی گفت: اعضای هیات دولت فردا، چهارشنبه (26 مهر) به همراه معاون اول رییس‌جمهور به استان خراسان شمالی سفر می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان شمالی، رضا جلالی اظهار داشت: در راستای سفر مقام معظم رهبری به استان خراسان شمالی، فردا اعضای هیات دولت به همراه معاون اول رییس‌جمهور به استان سفر کرده و جلسه‌ هیات دولت را به منظور اتخاذ تصمیماتی جهت پیشرفت و آبادانی هرچه بیشتر این استان برگزار می‌کنند.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات سفر رهبر انقلاب به خراسان شمالی تصریح کرد: این نشست چهارشنبه این هفته (فردا) همزمان با آخرین روز از سفر رهبر انقلاب اسلامی به استان انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای این نشست 130 مصوبه پیش‌بینی شده است، افزود: کارهای کارشناسی و این مصوبات برای توسعه استان قبلا در سطوح معاونت نظارت راهبردی ریاست جمهوری و وزارتخانه‌ها انجام شده و در این نشست ارایه خواهد شد.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی سفر رهبر انقلاب اسلامی به خراسان ‌شمالی با بیان اینکه اعتبار اجرای این طرح‌ها بالغ بر هزاران میلیارد تومان است، تاکید کرد: تمام این مصوبات ظرف سه سال اجرا و محقق خواهد شد.

به گفته وی تحقق مصوباتی که در حضور رهبر انقلاب پذیرفته می‌شود‌ حتمی بوده و بار مالی آن تأمین شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز