تیم پیروزی شیروان برابر همت گنبد به برتری دست یافت

۱۳۹۱/۰۸/۲۹ - ۱۷:۰۶:۳۴
کد خبر: ۱۰۷۰۲۹
تیم پیروزی شیروان برابر همت گنبد به برتری دست یافت
در بازی معوقه از هفته نخست رقابت‌های لیگ دسته سه فوتبال کشور، تیم پیروزی شیروان موفق به شکست همت گنبد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان شمالی، دیدار معوقه هفته نخست لیگ دسته سه فوتبال کشور بین تیم‌های پیروزی شیروان و همت گنبد در محل ورزشگاه تختی اسفراین برگزار شد که این دیدار در پایان 90 دقیقه با نتیجه یک بر صفر به نفع نماینده خراسان شمالی خاتمه یافت.

در این بازی امیرهوشنگ صباغی در دقیقه 56 تگ گل تیم پیروزی شیروان را وارد دروازه همت گنبد کرد و بازی با همین نتیجه به پایان رسید. با این برد، تیم پیروزی شیروان 11 امتیازی شد و تنها با یک اختلاف امتیاز نسبت به تیم صدرنشین شهرداری قوچان، در رده دوم جدول رده بندی گروه یک لیگ دسته سه کشور قرار گرفت.

با نتیجه شب گذشته پیروزی شیروان تا پایان هفته ششم این مسابقات سه پیروزی، دو تساوی و یک شکست در کارنامه خود دارد. این تیم در دیدارهای هفته دوم و سوم خود به ترتیب برابر تیم‌های پارس فوتبال چالوس و شهرداری بهشهر یک شکست و یک پیروزی کسب کرده بود، هفته چهارم و پنجم برابر تیم‌های عقاب تهران و شهرداری قوچان به تساوی بدون گل رسیده بود، در هفته ششم برابر شهرداری اسلام شهر به برتری دست یافته و در بازی معوقه هفته نخست نیز همت گنبد را از پیش رو برداشت.

تیم پیروزی شیروان به مربیگری حمید باقرزاده، به‌عنوان تنها نماینده خراسان شمالی در رقابت‌های این فصل لیگ دسته سه فوتبال کشور، در گروه نخست این مسابقات قراردارد. این تیم در گروه خود با تیم‌های عقاب تهران، شهرداری اسلام شهر، همت گنبد، شهرداری بهشهر، شهرداری قوچان، پیام مشهد و پارس فوتبال چالوس هم گروه است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز