مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان شمالی:

اولویت تخصیص اعتبارات سفر رهبری در بخش کشاورزی با شرکت های زراعی است

۱۳۹۱/۰۹/۱۳ - ۱۹:۱۰:۵۸
کد خبر: ۱۰۸۰۳۵
اولویت تخصیص اعتبارات سفر رهبری در بخش کشاورزی با شرکت های زراعی است
مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان شمالی با اشاره به تخصیص اعتبارات سفر رهبری به بخش کشاورزی گفت:شرکت‌های تعاونی تولید،سهامی و زراعی در اولویت دریافت اعتبارات این بخش هستند

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان شمالی، علیرضا توسلی‌نیا اظهار داشت: اولویت تخصیص این اعتبارات به این شرکت‌ها برای تجهیز و نوسازی اراضی کشاورزی، احداث کانال‌های آبیاری بتنی و لوله‌گذاری، استخر ذخیره آب، جاده بین مزارع، مرمت و لایروبی قنوات، ایجاد مجتمع‌های تولیدی و صنایع تبدیلی و تکمیلی در استان است.
 
وی تصریح کرد: مدیران عامل این شرکت‌ها در استان باید نسبت به جذب این اعتبارات به‌منظور اجرای برنامه‌های یاد شده اقدام کنند.

توسلی‌نیا افزود: این مدیران عامل باید طرح‌های تدوین شده خود را در قالب برنامه‌های یاد شده با هماهنگی سازمان تعاون روستایی استان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌ها ارائه کنند تا برای تخصیص اعتبارات به آنان اقدامات لازم صورت گیرد.

این مسوول همچنین به اجرای عملیات آب و خاک، تجهیز و نوسازی توسط شرکت تعاونی تولید بلقیس شهرستان اسفراین و شرکت تعاونی تولید مایوان شهرستان فاروج در استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر نیز مطالعات فاز یک و دو در سه شرکت تعاونی تولید دهقان شهرستان اسفراین، مرغزار شهرستان فاروج و اسلام‌آباد شهرستان مانه و سملقان برای اجرای برنامه‌های توسعه کشاورزی در استان به پایان رسیده است.

وی افزود: از محل تخصیص اعتبارات ملی سال جاری نیز سه میلیارد و 500 میلیون ریال برای اجرای طرح‌های آب و خاک در مزارع تحت مدیریت شرکت‌های تعاونی تولید و هفت میلیارد ریال برای شرکت‌های سهامی و زراعی استان ابلاغ شده تا این طرح‌ها اجرایی شوند.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان خاطر‌نشان کرد: طی سال جاری 12 شرکت تعاونی تولید استان به نرم‌افزار سیترا تجهیز شده‌اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز