در صورت تخصیص اعتبارات؛

دومین مرکز ثابت خون گیری خراسان شمالی امسال راه اندازی می شود

۱۳۹۱/۰۹/۱۳ - ۱۸:۵۷:۵۶
کد خبر: ۱۰۸۰۳۸
دومین مرکز ثابت خون گیری خراسان شمالی امسال راه اندازی می شود
مدیر پایگاه انتقال خون خراسان شمالی با اعلام اتمام احداث ساختمان مرکز ثابت خون گیری شهرستان شیروان گفت: راه اندازی این مرکز مستلزم تخصیص اعتبارات برای تجهیز آن است.

وحید سلماسی در گفت و گو با خبرنگار برنا از خراسان شمالی، با اشاره به تنها مرکز ثابت خون گیری استان در شهرستان بجنورد، اظهار داشت: در حال حاضر مراکز سیار این پایگاه در تمامی شهرستان‌های استان امر خون گیری را تحت پوشش قرار داده‌اند.
 
به گفته وی، احداث ساختمان دومین مرکز ثابت خون گیری استان واقع در شهرستان شیروان بعد از سه به پایان رسید که در حال حاضر باید تجهیز شود.

وی عنوان کرد: اعتبار پیش بینی شده برای تجهیز این مرکز در سال گذشته 700 میلیون ریال بوده، در حالی‌که با نوسانات قیمتی سال جاری، برآورد اعتبارات برای خریداری تجهیزات این مرکز تا چهار برابر افزایش یافته است.

سلماسی افزود: در سال جاری تخصیص اعتباری که برای تجهیز این مرکز با استان ابلاغ شد 700 میلیون ریال بوده که تاکنون تنها 200 میلیون ریال آن به استان اختصاص یافته است.

وی خاطر نشان کرد: پیگیری‌ها برای جذب اعتبارات مورد نیاز برای تجهیز و راه اندازی این مرکز در سال جاری در حال انجام است.

مدیر پایگاه انتقال خون خراسان شمالی در خاتمه به احداث سومین مرکز ثابت خون گیری استان در شهرستان اسفراین نیز اشاره داشت و گفت: زمینی به مساحت 300 متر مربع برای ساخت این مرکز در این شهرستان خریداری شده است که احداث و تجهیز آن امسال اجرایی نخواهد شد.

نظر شما