مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی:

۵ ویژه برنامه نوروزی در شبکه اترک خراسان شمالی تولید می‌شود

۱۳۹۱/۱۲/۲۲ - ۱۵:۱۸:۴۹
کد خبر: ۱۱۵۹۵۶
۵ ویژه برنامه نوروزی در شبکه اترک خراسان شمالی تولید می‌شود
محسن زاهد احمدی از تولید و پخش پنج ویژه برنامه نوروزی در شبکه اترک استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان شمالی محسن زاهد احمدی اظهار داشت: شبکه اترک در واحد صدا سه ویژه برنامه رادیویی و در حوزه سیما دو وِیژه برنامه برای ایام نوروز سال 92 در دست تولید و پخش دارد.

به گفته وی، برنامه بهارانه در صدا و هفت سین در سیما از جمله این برنامه‌های تولیدی است که برنامه رادیویی بهارانه هنگام تحویل سال نو به صورت زنده از ساعت 12 تا 16 از صدای شبکه اترک پخش خواهد شد.

وی افزود: این برنامه زنده رادیویی دارای آیتم‌هایی از جمله بررسی و پرداختن به آداب و رسوم مردم استان قبل و بعد از لحظه تحویل سال، صله رحم و دیدار با خانواده شهدا، برقراری ارتباط رادیویی و تلفنی با مراکز مشهد مقدس و قم، ارتباط با کل ستاد تسهیلات نوروزی استان، پلیس راه، ارتباط با کاروان‌های راهیان نور، دعوت از خوانندگان و موسیقی دانان استان و حضور کارشناسان دینی در برنامه است.

زاهد احمدی یادآور شد: از روز 29 سال جاری تا روز سیزدهم فروردین ماه سال جدید دو برنامه رادیویی نسیم نوروزی و قاصدک بهار به صورت زنده برای آگاهی بخش و اطلاع رسانی به هم استانی‌ها و مسافران از شبکه اترک پخش خواهد شد.

وی در ادامه در مورد ویژه برنامه تلویزیونی با نام هفت سین اترک نیز گفت: این ویژه برنامه به مناسبت تحویل سال 1392 با محوریت سرگرمی و اطلاع رسانی و با توجه به فرهنگ نوروز در بین اقوام خراسان شمالی طراحی و تولید شده است.

وی افزود: این ویژه برنامه از ساعت 9 صبح روز چهارشنبه 30 اسفند ماه آغاز و تا ساعتی پس از تحویل سال ادامه خواهد داشت.

مدیر روابط عمومی مرکز صدا و سیمای خراسان شمالی برنامه شب‌های اترک را از دیگر برنامه‌های تلویزیونی این شبکه در ایام نوروز اعلام کرد و گفت: این برنامه اجتماعی، فرهنگی دارای آیتم‌هایی از قبیل همسفر بهار، خاطره‌ها، گزارش‌های مردمی، مسابقه، گزارش ویژه که در برگیرنده اتفاقات روزمره در جامعه است و دید و بازدید و دعوت از میهمانان و کارشناسان خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز