مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی:

همایش پیوند آسمانی در چهار بقعه متبرکه شاخص خراسان شمالی برگزار می‌شود

۱۳۹۲/۰۷/۱۵ - ۱۸:۳۴:۰۰
کد خبر: ۱۴۳۵۴۷
همایش پیوند آسمانی در چهار بقعه متبرکه شاخص خراسان شمالی برگزار می‌شود
حجت‌الاسلام سیف الله سهرابی گفت: طرح پیوند آسمانی در چهار بقعه متبرکه استان همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) و روز ملی ازدواج برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان شمالی حجت‌الاسلام سیف الله سهرابی اظهار داشت: پانزدهم مهر ماه جاری، در سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) که در تقویم کشور به عنوان روز ازدواج نامگذاری شده است همایش پیوند آسمانی در بقاع متبرکه شاخص استان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح در تمامی استان های کشور با محوریت سازمان اوقاف و امور خیریه اجرا می شود، اعلام کرد: این همایش در چهار بقعه متبرکه سید عباس بن موسی بن جعفر(ع) بجنورد، امامزاده سیدجعفر بن موسی(ع) در اسفراین، امامزاده حمزه رضا(ع) شهرستان شیروان در روستای زیارت و در امامزاده فخرالدین(ع) شهر ایور برگزار می شود. 

این مسئول افزود: در هر یک از این مراسم، ضمن اجرای نمادین مراسم عقد یک زوج جوان، برنامه های دیگریاز جمله اهدای هدیه به زوج های جوان، سخنرانی سخنرانان کشوری با موضوع وقف در راستای تسهیل ازدواج جوانان، مولودی خوانی، مسابقات فرهنگی برگزار می شود.

وی هدف اصلی برگزاری این طرح را تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف با نیت کمک به ازدواج جوانان دانست.

وی خاطر نشان کرد: این مراسم بعد از نماز مغرب و عشا در بجنورد و شیروان از ساعت چهار عصر این روز، در اسفراین از ساعت چهار و نیم عصر و در جاجرم نیز پیش از اذان مغرب و عشا برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام سهرابی یادآور شد: همایش پیوند آسمانی در مرکز خراسان شمالی با همکاری کانون ازدواج آسان این استان و با حضور شماری از مسؤولان استانی و شهرستانی، خیرین، دانشجویان و دیگر اقشار مختلف مردم در محل شبستان فاطمة الزهرا(س) امامزاده سیدعباس بن موسی بن جعفر(ع) این شهر برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز