در سال جاری صورت گرفت

ایجاد یک‌هزار و۹۰۰ فرصت شغلی پایدار برای مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی

۱۳۹۲/۰۷/۱۸ - ۱۷:۱۹:۲۶
کد خبر: ۱۴۳۹۳۸
ایجاد یک‌هزار و۹۰۰ فرصت شغلی پایدار برای مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی گفت: یک هزار و 900 فرصت شغلی پایدار برای مددجویان کمیته امداد استان با تخصیص تسهیلات از در سال جاری ایجاد شد.

امان الله حسین پور در گفت‌وگو با خبرنگار برنا از خراسان شمالی اظهار داشت: در سال گذشته اختصاص 380 میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد فرصت های شغلی پایدار مددجویان کمیته امداد به بانک های استان ابلاغ شد.

به گفته وی، بانک های عامل استان در سال گذشته در زمینه اختصاص این مبلغ همکاری لازم را نداشتند که این نهاد نسبت به این شیوه تعامل بانک ها اعتراض کرد و توانست 48 درصد از این مبلغ ابلاغ شده را برای ایجاد فرصت های شغلی مددجویان اخذ کند.

وی در ادامه اعلام کرد: با اخذ این مبلغ یاد شده، از ابتدای سال جاری تا کنون یک هزار و 900 فرصت شغلی در قالب اعطای تسهیلات به مددجویان کمیته امداد استان ایجاد شده است.

افزون بر این، حسین پور گفت: این نهاد علاوه بر ارائه تسهیلات، در زمینه مشاوره شغلی، آموزش مهارت های شغلی و تعریف طرح های اشتغالزا نیز به مددجویان ارائه خدمت داشته است.

وی خاطر نشان کرد: پیش بینی می شود این نهاد در سال جاری جزء استان های برتر در زمینه ایجاد فرصت های اشتغال پایدار برای مددجویان قرار گیرد.

وی همچنین یادآور شد: برای سال مالی 92 نیز اختصاص 190 میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد فرصت های اشتغال مددجویان کمیته امداد به استان ابلاغ شده است که با دریافت این مبلغ می توانیم مددجویان را در این زمینه حمایت کنیم.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی در خاتمه در خصوص تخصیص اعتبارات مصوب سفر رهبری به این نهاد نیز عنوان کرد: در سال گذشته 100 درصد از اعتبارات مصوب سفر رهبری به این نهاد اختصاص یافت که در همین راستا دو هزار سری جهیزیه، دو هزار و 800 سری لوازم منزل به همراه ارائه کمک های موردی و پرداخت مستمری به مددجویان اجرایی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز