در خراسان شمالی

اولین نمایشگاه توانمندسازی سازمان‌های مردم نهاد افتتاح شد

۱۳۸۹/۱۰/۰۷ - ۱۶:۲۹:۰۰
کد خبر: ۱۷۴۹
اولین نمایشگاه توانمندسازی سازمان‌های مردم نهاد افتتاح شد
اولین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های سازمان‌های مردم نهاد خراسان شمالی با حضور سرپرست سازمان‌های مردم نهاد وزارت كشور در خراسان شمالی افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان شمالی، اولین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های سازمان های مردم نهاد خراسان شمالی با حضور شریفی سرپرست سازمان های مردم نهاد وزارت كشور در خراسان شمالی افتتاح شد.

شریفی سرپرست سازمان های مردم نهاد وزارت كشور ضمن بازدید از غرفه های نمایشگاه در جمع خبرنگاران از تصویب قانون جامع حمایت از سازمان های مردم نهاد در مجلس خبر داد و گفت: برای حمایت هرچه بیشتر از تشكل های مردم نهاد قانون حمایت از سمن ها به زودی در مجلس مصوب می شود.

سرپرست سازمان های مردم نهاد وزارت كشور پتانسیل های موجود در استان خراسان شمالی را قابل قبول دانست و خاطر نشان كرد: برای شناسایی هرچه دقیقتر از عملكرد و وضعیت تشكل های مردم نهاد كشور طرح جامع سرشماری سازمان های مردم نهاد تا 20 دی نهایی و تعداد دقیق سازمان های مردم نهاد در كشور اعلام خواهد شد.

وی برپایی نمایشگاه توانمندی سمن ها را نقطه عطفی برای حمایت بیشتر از تشكل ها دانست.

صحرا گرد معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان شمالی نیز در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: با مشاركت پتانسیل های مردمی و ارایه دستاوردهای جوانان می توانیم جایگاه واقعی جوانان و تشكل های مردم نهاد را درك كنیم.

وی ضمن استقبال از برگزاری نمایشگاه توانمند سازی سازمان های مردم نهاد گفت: سازمان های مردم نهاد با حضور در نمایشگاه های این چنینی می توانند روحیه اعتماد به نفس خود را افزایش و برای تصدی گری پست های مدیریتی كشور آماده شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری ضمن تاكید بر رویكرد فعالیت های اجتماعی سازمان های مردم نهاد خاطر نشان كرد: تا وقتی جوانان و سازمان های مردم نهاد پا به عرصه نگذاشته و توانمندی های خویش را ارایه ندهند استعدادهای بالقوه آنان بارور نمی شود و مسوولان هم از فعالیت های آنان اطلاع پیدا نمی كنند.

شایان ذكر است كه این نمایشگاه در قالب 30 غرفه با حمایت 12 دستگاه اجرایی از 6 تا 9 دی در محل سینما سعدی بجنورد دایر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز