باهدف آزادی زندانیان جرائم غیرعمد

جشن گلریزان خراسان شمالی برگزار شد

۱۳۹۳/۰۴/۲۲ - ۱۸:۳۲:۵۸
کد خبر: ۲۰۳۲۳۵
جشن گلریزان خراسان شمالی برگزار شد
مراسم جشن گلزیزان در سالروز کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) با هدف آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد استان با حضور قائم مقام ستاد دیه کشور برگزار شد

به گزارش خبرگزاری برنا، قائم مقام ستاد دیه کشور در این مراسم که در جمع نیکوکاران و خیرین استان در تالار حافظ بجنورد برگزار شد، گفت: سالانه 23 هزار نفر در تصادفات جاده ای کشته می شوند که این آمار پس از انقلاب به 4 میلیون معلول و 800 هزار نفر فوتی منجر شده است.

علی اکبر یساقی آزاد سازی جوانان دربند با جرائم غیر عمد را عملی خداپسندانه و مفید در جامعه دانست و در عین حال خاطر نشان کرد: در صورت فرهنگ سازی در 4 حوزه رانندگی، مهریه ها، معاملات و ایمنی در کارگاههای صنعتی از زندانی شدن بسیاری از افراد و جوانان جلوگیری خواهد شد.

وی آمار افراد حادثه دیده در کارگاههای صنعتی را یک هزار و 990 نفر عنوان کرد و خواستار همکاری بیشتر بیمه ها در این گونه حوادث شد.

استاجی رئیس ستاد دیه استان نیز در حاشیه این مراسم آمار زندانی های جرائم غیر عمد استان را 120 نفر با 6 میلیارد تومان بدهی برشمرد و گفت: سال گذشته با رضایت خانواده های شاکی و همکاری خیرین استان 140 زندانی با بدهی 5 میلیارد تومان آزاد شدند و امیدواریم با برگزاری این جشن زمینه آزاد سازی زندانیان جوان در بند استان مهیا گردد.

به گزارش برنا این مراسم به همت ستاد دیه استان و همکاری اداره کل ورزش و جوانان با حضور جمع کثیری از جوانان، ورزشکاران، سازمانهای مردم نهاد و خیرین استان با جمع آوری مبلغ 140 میلیون تومان برگزار گردید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز