رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور:

ارتش شرقی آماده حرکت به سوی فلسطین است

۱۳۹۳/۰۵/۰۳ - ۱۸:۳۴:۳۹
کد خبر: ۲۰۶۵۲۷
ارتش شرقی آماده حرکت به سوی فلسطین است
رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت:ارتش 40میلیونی شرقی متشکل از کشورهایی از جمله ایران به منظور دفاع از مردم مظلوم فلسطین و رهایی قدس شریف آماده حرکت به سوی فلسطین هستند.

سردار نقدی در مصلی شهر بجنورد در جمع نمازگزاران، اظهار کرد:خون های پاک ریخته شده شهدای مظلوم، حقیقت را برملا و جنایت و فتنه ها را رسوا کرده است.


به گزارش خبرنگار برنا از خراسان شمالی، به گفته وی، کشورهایی که مدعی دموکراسی و حقوق بشر همچنین آزادی بیان هستند، در هر نقطه ای از جهان که نقض حقوق بشر رخ دهد، این موضوع را در بوق و کرنا می کنند و ماه ها به این موضوع می پردازند، این در حالی است که در برابر جنایت هایی که در فلسطین، سوریه و عراق رخ داده است با وقاحت کامل به تشویق جنایتکاران می پردازند.

وی افزود: دنیا بیدار شود و بداند که مدعیان حقوق بشر در برابر جنایت هایی که در خاورمیانه رخ داده است چه ماهیتی داشته اند، آنان حتی جلوی حرکت های خودجوش مردمی که در هر نقطه ای از دنیا به منظور حمایت از مردم مظلوم فلسطین بر پا شود، می ایستند.

این مسئول در ادامه با طرح این سوال که برای حفظ منافع سرمایه داران و جانیان چند نفر مظلوم باید قربانی شوند؟ تاکید کرد: ملت های مسلمان باید بیدار و آگاه شوند تا خون های کمتری ریخته شود.

وی بیان داشت: منافقان و دشمنان اسلام مدعی شده اند که در ایران شعار نه غزه، نه لبنان سر داده شده است و ایرانیان حاضر نیستند که مال، جان و امکانات خود را در راه فلسطین هزینه کنند و ایرانیان به دنبال راحتی خود هستند، این در حالی است که همه بدانند تکفیری های جنایت کاردر زیر سایه مستکبران و صهیونیست ها به دروغ خود را سنی نامیده اند و به آبروی سنی ها خدشه وارد کرده اند و دست در بروز جنایت های منطقه دارند و حتی راهپیمایی روز قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین را حرام اعلام کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: آگاه باشید که صهیونیست ها در صدد هستند تا حق را مخدوش کنند، فساد، شهوت، خودپرستی و تفرقه را در میان مسلمانان ترویج دهند، این در حالی است که خون های ریخته شده مردم مظلوم فلسطین، دست منافقان جنایکار را رو کرده است.

سردار نقدی همچنین به رسانه های حامی مستکبران و صهیونیست ها اشاره کرد و گفت: پایگاه این رسانه ها که در لندن مستقر است بر علیه شیعه و سنی فحاشی می کند و به مقدسات توهین می کند در تلاش است تا مسلمانان را به جان یکدیگر بیاندازد.

وی بیان داشت: در حال حاضر 1.5 میلیارد مسلمان بر روی کره زمین زندگی می کنند اما اغلب آنها به حمایت از مردم مظلوم فلسطین و سایر مردم مسلمان کشته شده بر نخواستند و واکنشی نشان ندادند که این موضوع متاثر از عملکرد رسانه ای پایگاه لندن است.

وی تاکید کرد: مسلمانان بدانند که مقاومت حزب الله، فلسطینیان و خون شهدای فلسطینی افسانه شکست ناپذیر ارتش اسرائیل را در هم شکست و رسوا کرد و سربازان اسرائیلی در برابر مقاومت این مردم بی دفاع عاجز شده اند.

وی تصریح کرد: این خون شهدا، حجت را بر تمام مسلمانان تمام کرده است و اگر مردم و ارتش مصر و اردن حاضر نیستند از مردم بی دفاع فلسطین حمایت کنند، ارتش شرقی با نیروی 40 میلیونی خود که از کشورهای ایران، افغانستان، پاکستان، کشمیر و هند هستند، آماده حرکت به سوی فلسطین می باشند تا برای آزادی قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین مبارزه کنند و شهید شوند پس کشورهای مصر و اردن مرزها را برای اعزام این ارتش 40 میلیونی بگشایند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور عنوان کرد: بسیجیان ایرانی آماده جهاد در جبهه فلسطینیان در برابر صهیونیست ها هستند و برای حضور در این جبهه ها لحظه شماری می کنند تا انتقام خون شهدای فلسطینی را از صهیونیست ها بگیرند.

وی توصیه کرد: صهیونیست ها خانه های خود را بفروشند و به سرزیمین های قبلی خود بازگردند و یک زندگی انسانی را در پیش گیرند تا مورد عفو مسلمانان قرار گیرند که در غیر این صورت از شما برای خون های ریخته شده فلسطینان انتقام خواهیم گرفت.

وی همچنیبن به سخنان مقام معظم رهبری اشاره داشت و گفت: برآورد کرده ایم که 30 کشور طرح برگزاری رفراندوم در فلسطین برای تعیین سرنوشت فلسطینیان و نوع حکومتی را که آنان خواستار هستند را امضا کنند.

سردار نقدی گفت: رئیس جمهور ایران نیز باید لایحه ای را برای حمایت از تسلیح فلسطینیان کرانه باختری به مجلس بفرستد تا اعتباری برای حمایت از آنان مصوب شود.

وی افزود: بسیج اصناف و بازاریان حسابی را برای ارائه حمایت هالی مالی افتتاح کرده اند.
نظر شما