رئیس ستاد عتبات عالیات خراسان شمالی اعلام کرد:

تعهد خراسان شمالی برای بازسازی ۵۰۰ متر از حرم حضرت علی ( ع )

۱۳۹۳/۰۸/۰۸ - ۱۵:۰۳:۰۵
کد خبر: ۲۳۳۴۰۹
تعهد خراسان شمالی برای بازسازی ۵۰۰ متر از حرم حضرت علی ( ع )
رئیس ستاد عتبات عالیات خراسان شمالی از تعهد استان برای تامین هزینه بازسازی 500 متر مربع از صحن سرای حضرت فاطمه ( س ) واقع در حرم حضرت علی ( ع ) خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از خراسان شمالی، سرهنگ صفری در جلسه شورای اداری استان اظهار داشت: مرحله نخست از بازسازی حرم های مطهر عتبات عالیات در عراق انجام شده است و هم اکنون نیز مرحله دوم از بازسازی این حرم ها در حال اجرا است.


وی در ادامه با یادآوری این مطلب که خراسان شمالی در سال گذشته برای بازسازی 300 متر مربع از حرم حضرت علی ( ع ) علاوه بر اعزام 60 نیروی کار، مبلغ 750 میلیون تومان را نیز بر عهده گرفت، افزود: این ستاد در سال جاری متعهد شده است که برای بازسازی 500 متر مربع از صحن سرای حضرت فاطمه ( س ) واقع در حرم حضرت علی ( ع ) تامین هزینه داشته باشد.

سرهنگ صفری تصریح کرد: در این راستا، خراسان شمالی در سال گذشته در مقایسه با عملکرد سایر استان ها در رتبه خوبی جای گرفت و شهرستان فاروج نیز در این زمینه به عنوان شهرستان برتر کشور انتخاب شد.

وی همچنین افزود: کارکنان آموزش و پرورش، سپاه و کارخانه سیمان در استان در زمینه کسری حقوق خود برای کمک به بازسازی عتبات عالیات به ترتیب رتبه های یک تا سه را دریافت کرده اند که از عموم مردم نیز خواستار هستیم برای بازسازی عتبات عالیات این ستاد را یاری کنند.
نظر شما