مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان‌شمالی خبر داد:

راه اندازی بازارچه دائمی محصولات کمیته امداد در خراسان‌شمالی

۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۸:۰۹:۰۸
کد خبر: ۲۵۵۵۶۱
راه اندازی بازارچه دائمی محصولات کمیته امداد در خراسان‌شمالی
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان‌شمالی از راه اندازی بازارچه دائمی برای عرضه محصولات تولیدی و طرح‌های اشتغال زایی کمیته امداد استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان‌شمالی، امان الله حسین پور اظهار کرد: پیگیری‌های لازم برای راه اندازی این بازارچه در دستور کار قرار دارد،این در حالی است که مسأله مهم در این زمینه ،محل بازارچه است که در دسترس مردم بوده و فروش مناسبی داشته باشد.


وی افزود: در حال حاضر چند مکان برای استقرار این بازارچه دائمی پیشنهاد شده اما این اماکن با اهداف و نیازهای استقرار بازارچه دائمی مطابقت ندارند.

حسین پور افزود: به احتمال فراوان پیش از فرا رسیدن عید نوروز و یا در فصل بهار بازارچه‌ای برای عرضه محصولات طرح‌های اشتغال و خودکفایی مددجویان نهاد کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی دایر شود.

وی در خصوص بازارچه محصولات طرح‌های اشتغال این نهاد ،گفت: هدف از برپایی نمایشگاه عرضه محصولات تولیدی و توانمندی‌های مددجویان این نهاد، آشنایی افراد با روش‌های فروش و قوانین بازار، بازاریابی برای محصولات تولیدی مددجویان این نهاد، تبلیغ برای محصولات تولیدی و خدمات، عرضه محصولات و تولیدات طرح های اشتغال زایی ، تکمیل حلقه اتصال بین تولیدکنندگان و مددجویان این نهاد کمیته امداد با بازاریان و اصناف بوده است.

حسین پور عنوان کرد: نهاد کمیته امداد استان در طول سال اقدام به برگزاری چندین نمایشگاه و بازارچه فروش محصولات کرده و تقریبا در هر فصل یک نمایشگاه برگزار می‌شود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز