سارقان خانوادگی خودرو در فارج دستگیر شدند

۱۳۹۰/۰۲/۲۹ - ۱۶:۱۹:۰۰
کد خبر: ۴۹۳۴۳
سارقان خانوادگی خودرو در فارج دستگیر شدند
پلیس آگاهی فاروج در یك عملیات پلیسی موفق به دستگیری چهار سارق حرفه‌ای خودرو در این شهرستان شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان‌شمالی، پلیس آگاهی فاروج در یك عملیات پلیسی موفق به دستگیری چهار سارق حرفه ای خودرو در این شهرستان شدند.

فرمانده نیروی انتظامی استان خراسان‌شمالی با اعلام این خبر گفت: مأموران انتظامی فاروج درحین گشت زنی در سطح شهر نسبت سرقتی بودن خودرویی مشکوک شدند و در عملیات تعقیب و گریز، این خودرو را متوقف و راننده آن را برای تحقیقات به كلانتری منتقل كردند.

سرهنگ بختیاری افزود: در بررسی مأموران مشخص شد خودرو به همراه مقداری وجه نقد، توسط فرد دستگیر شده از روستای زیارت شیروان به سرقت رفته است.

وی تصریح کرد: متهم دربازجویی اعتراف کرد با همدستی پدرش و دوبرادر دیگر به سرقت خودروها در سطح استان خراسان‌شمالی و رضوی اقدام كرده‌اند.

فرمانده نیروی انتظامی فاروج گفت: همدستان دیگرمتهم در دو عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند و آنان نیز به سرقت خودروها اعتراف كردند.

سرهنگ بختیاری در پایان خاطرنشان كرد: سه دستگاه خودرو پراید، هشت قطعه پلاك خودرو و موتور سیكلت، اقلام و قطعات داخلی خودرو در این ‌عملیات از سارقان كشف و ضبط شد.

وی تصریح كرد: طی بازجویی های صورت گرفته سارقان به سرقت یك دستگاه خودرو پراید و یك دستگاه موتورسیكلت در شهرستان قوچان از توابع استان‌ خراسان‌رضوی اعتراف كردند.

نظر شما