كشف جسدی درچاه و دستگیری قاتل در خراسان‌شمالی

۱۳۹۰/۰۲/۲۹ - ۲۰:۲۸:۰۰
کد خبر: ۴۹۳۵۴
كشف جسدی درچاه و دستگیری قاتل در خراسان‌شمالی
مأموران نیروی انتظامی استان خراسان‌شمالی در عملیاتی موفق به دستگیری فردی كه به قتل همسرش اقدام كرده بود شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان‌شمالی، مأموران نیروی انتظامی استان در عملیاتی موفق به دستگیری فردی که به قتل همسرش اقدام كرده بود شدند.

رییس پلیس آگاهی خراسان شمالی در تشریح جزئیات این خبر گفت: درپی اعلام مفقودیت زنی در یكی از روستاهای توابع بجنورد، پرونده‌ای در این رابطه در اداره آگاهی تشكیل و مورد رسیدگی قرار گرفت.

سرهنگ نامور اظهار داشت: مأموران با توجه به شكایت پدر و مادر فرد مفقود شده داماد خانواده را برای بازحویی به اداره آگاهی دعوت كردند.

رییس پلیس آگاهی استان تصریح كرد: با توجه به اینكه اظهارات داماد خانواده ضد و نقیض بود وی به عنوان مظنون دستگیر و مدتی تحت نظر قرار گرفت.

وی بیان داشت: با توجه به اینكه فرد دستگیر شده دربازجویی های انجام گرفته منكرهرگونه اطلاع ازسرنوشت همسرش شد وباسپردن ضمانت آزادشد.

سرهنگ نامور افزود: در تحقیقات بازرسی ماموران ازخانه مظنون پرونده چاه عمیق درداخل حیاط توجه ماموران را به خود جلب كرد.

رییس پلیس آگاهی استان ادامه داد: با توجه به اینكه احتمال می‌رفت فرد مفقود شده توسط همسرش به قتل رسیده باشد، چاه حیاط مورد بررسی قرار گرفت و پس از تخلیه چاه وجستجوچند روزه جسد زن مفقود شده ازداخل چاه كشف شد.

سرهنگ نامور در پایان خاطرنشان کرد: متهم پس از كشف جسد همسرش لب به اعتراف گشود و علت قتل را اعتیاد داشتن همسرش به مواد مخدر و نارضایتی وی در این باره اعلام كرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز