مسابقات قرآنی كارگران خراسان‌شمالی برگزار می‌شود

۱۳۹۰/۰۴/۰۱ - ۱۷:۳۲:۴۶
کد خبر: ۵۸۷۶۹
مسابقات قرآنی كارگران خراسان‌شمالی برگزار می‌شود
مدیر كل كار وامور اجتماعی خراسان‌شمالی، از برگزاری هشتمین دوره مسابقات قرآنی در خراسان‌شمالی ویژه كارگران استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان شمالی، مدیر كل كار و امور اجتماعی استان از برگزاری هشتمین دوره مسابقات قرآنی در خراسان شمالی ویژه كارگران استان خبر داد.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را توسعه فرهنگ قرآنی در میان جامعه کارگری، مأنوس شدن کارگران به قرآن وبرنامه ریزی برای نیازهای آموزشی قرآنی عنوان كرد.

قهرمان طاهری افزود: مرحله نخست مسابقات قرآنی کارگری در سطح واحدهای تولیدی تا قبل از ماه مبارك رمضان در شهرستان ها برگزار می شود و افراد برگزیده برای رقابت استانی معرفی می شوند.

به گفته وی کارگران در رشته های حفظ، قرائت و مفاهیم قران به رقابت می پردازند و در این مسابقات علاوه بر کارگران فرزندان و همسران آنها نیز می توانند شرکت کنند.

طاهری تصریح كرد:‌ این مسابقات در بخش قرائت، حفظ و مفاهیم در دو گروه خواهران شامل كارگران زن، همسر كارگران مرد و دختران كارگران (از مقطع دبیرستان به بالا) گروه برادران شامل كارگران مرد، همسران كارگران زن و پسران كارگران (از مقطع دبیرستان به بالا) برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به مراحل و شرایط این مسابقه گفت:‌ افرادی كه در دوره های قبل در مسابقات سراسری و استانی در رشته حفظ شركت و حایز رتبه شده اند در این دوره  می توانند در شاخه های بالا تر شركت کنند.

وی اظهار داشت: افراد واجد شرایط در رشته های قرائت و حفظ می توانند حداکثر تا مورخ 11تیرماه با مراجعه به ادارات کار و امور اجتماعی شهرستان محل سكونت خود ثبت نام کنند.

مسابقه در دو شاخه کلی برادران و خواهران برگزار می شود.

نظر شما