رییس اداره شعب بانك توسعه خراسان‌شمالی

شعبه دوم بانك توسعه در بجنورد افتتاح می‌شود

۱۳۹۰/۰۵/۱۲ - ۱۳:۵۰:۵۶
کد خبر: ۶۷۹۳۱
شعبه دوم بانك توسعه در بجنورد افتتاح می‌شود
رییس اداره شعب بانك توسعه خراسان‌شمالی گفت: شعبه دوم بانك توسعه و تعاون در بجنورد افتتاح می‌گردد.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان شمالی حسن غفاری رییس اداره شعب بانک توسعه تعاون استان گفت: رؤسای شعب بانک توسعه تعاون استان می بایست تعامل خود را با مدیران تعاونیهای استان بیشتر نمایند.

وی در جمع رؤسای ادارات تعاون شهرستان های استان گفت: تعامل بیشتر با تعاونی ها علاوه بر شناخت مشکلات می تواند موجبات افزایش روحیه همدلی و تعاون بین مدیران تعاونیها و متولیان این بخش را فراهم نماید که این نیز می تواند باعث کاهش مشکلات تعاونی ها شود.

حسن غفاری ادامه داد: از این پس تعامل مدیران و کارکنان شعب بانک توسعه تعاون استان با اتحادیه ها و تعاونیها ملاک ارزیابی ایشان قرار خواهد گرفت.

وی همچنین با اشاره به ادغام وزارتخانه های تعاون، کار و رفاه بیان داشت: ادغام وزارتخانه ها نباید تعللی در روند خدمت رسانی به مردم را در بین کارکنان بخش تعاون به وجود آورد.

حسن غفاری با بیان اینکه وظیفه ذاتی بانک توسعه تعاون خدمت رسانی و رسیدگی به مشکلات تعاونیها بوده و قادر است همپای سایر بانک ها تسهیلات در اختیار تعاونی ها قرار دهد خاطر نشان کرد: کارکنان بخش تعاون استان باید با همدلی و همیاری شرایطی را فراهم کنند تا فرهنگ تعاون در بین مردم نهادینه شود.

غفاری در بخش دیگری از سخنانش از ایجاد دومین شعبه بانک توسعه تعاون در شهر بجنورد در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: پیگیری های لازم در خصوص تأسیس شعبه این بانک در شهرستان جاجرم نیز به عمل آمده که پس از تأیید توسط بانک توسعه تعاون کشور فعالیت خود را آغاز خواهد نمود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز