مدیر کل صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی

نمایشگاه صنایع دستی اکو فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های استان است

۱۳۹۰/۰۶/۱۶ - ۲۰:۰۶:۵۵
کد خبر: ۷۵۲۸۷
مدیر کل صداوسیمای مرکز خراسان شمالی تاکید کرد نمایشگاه صنایع دستی اکو فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های استان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان شمالی، قنبر مهدوی زاده افزود: نمایشگاه صنایع دستی کشورهای عضو اکو فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های استان و زمینه سازی جهت جذب گردشگر و سرمایه‌گذاری در استان است.

مدیر کل صداوسیمای مرکز خراسان شمالی با اشاره به اینکه اطلاع رسانی مناسب این رویداد می تواند در معرفی استان در سطح کشور و جهان نقش موثری داشته باشد، خاطر نشان کرد: صداوسیمای استان هم پای سایر دستگاه ها ونهادهای استانی برنامه‌ریزی لازم را در جهت به تصویر کشیدن و انعکاس این رویداد مهم از شبکه های مختلف کشوری با توجه به امکانات رسانه انجام داده است .

وی از پخش مراسم زنده افتتاحیه این نمایشگاه از شبکه های استانی صدای مرکز خراسان شمالی شبکه خبر داد و افزود: حضور میهمانان این نمایشگاه در برنامه های صداوسیما و تهیه و پخش گزارش‌های مختلف از شبکه استانی و کشوری از رویکردهای مهم در جهت ااستفاده از این ظرفیت و قابلیت در معرفی استان است.

مدیر کل صداوسیمای خراسان شمالی با اشاره به ثبت جهانی موسیقی خراسان شمالی در این نمایشگاه از تولید بیش از 10 اثر موسیقی محلی در واحد شعر و موسیقی خراسان شمالی خبر داد

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز