مسوول دبیرخانه كانون‌های مساجد خراسان‌شمالی خبر داد

مرحله استانی هفتمین جشنواره قرآنی مدهامتان برگزار شد

۱۳۹۰/۰۶/۲۷ - ۱۵:۵۸:۵۳
کد خبر: ۷۷۱۴۵
مرحله استانی هفتمین جشنواره قرآنی مدهامتان برگزار شد
مسوول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی-هنری مساجد خراسان‌شمالی از برگزاری مرحله استانی جشنواره قرآنی مدهامتان در بجنورد خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان‌شمالی، هاشم شیرازیان، مسوول دبیرخانه کانون‌های مساجد خراسان‌شمالی گفت: این جشنواره در بخش‌های حفظ، اذان، قرایت، ترتیل قرآن کریم ویژه کانون‌های فرهنگی-هنری مساجد استان توسط کانون فرهنگی-هنری بصیرت مسجد امام‌خمینی(ره) در بجنورد برگزار شد.

مسوول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی، اشاعه فرهنگ قرآنی و شناسایی نخبگان قرآنی مساجد را از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد.

شیرازیان در ادامه با اشاره به اینکه این جشنواره ویژه برادران برگزار شد، اظهار کرد: در این جشنواره حدود یکصد نفر از اعضای کانون‌های مساجد استان شرکت داشتند که در دو بخش زیر 16 سال و بالای 16 سال با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی در ادامه از برگزاری مرحله استانی مفاهیم و نهج‌البلاغه در 8 مهر ماه خبر داد.

براساس این گزارش، در بخش ترتیل بالای 16 سال به ترتیب مصطفی قوی بنیه از بجنورد به عنوان نفر اول، حسین شرفیازشیروان نفر دوم و رضا رحمتی از شیروان به عنوان نفر سوم معرفی شدند.
 
همچنین، در بخش زیر 16 سال این رشته نیز یاسین قربانی از شیروان، مجتبی قوی‌بنیه و رامین صالحی از بجنورد اول تا سوم شدند.

بنابر این گزارش، در بخش حفظ کل بالای 16 سال رمضانعلی ایزانلو از شیروان به عنوان نفر اول و جواد فیاض از مانه و سملقان به عنوان نفر دوم معرفی شدند.
 
همچنین، در بخش حفظ 10 جزء بالای 16 سال حمید رحمتی، رامین فیاض از شیروان و مانه و سملقان برتر شدند و در حفظ 3 جزء نیز محمد صفایی، ابوالفضل رضایی و علیرضا کاظمیان از شیروان به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.

لازم به ذکر است، در بخش قرایت بالای 16 سال محسن بزم‌آرا، جواد صفرزاده و رضا بادپروا از شیروان مقام‌های برتر را کسب کردند. در همین رشته بخش زیر 16 سال نیز سیدمحمدباقر سجادپور رتبه اول، حسن حسن‌زاده رتبه دوم و سجاد نظری از شیروان و بجنورد رتبه سوم را کسب کردند.

همچنین، در بخش اذان رده سنی بالای 16 سال علی بادپروا از مانه و سملقان، غلامرضا مکرمی از شیروان و رحمان اکبرزاده از بجنورد به رتبه‌های اول تا سوم دست یافتند.
 
برهمین اساس، در رده سنی زیر 16 سال رشته اذان مصطفی باقریان مقام اول، شهرام صارمی مقام دوم و رضا پناهی‌نژاد از شیروان و بجنورد مقام سوم را کسب کردند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز