به مناسبت هفته کرامت؛

دوچرخه‌سواران گردشگر رایحه کرامت به مشهد مقدس رسیدند

۱۳۹۱/۰۷/۰۸ - ۱۲:۰۸:۴۶
کد خبر: ۱۰۳۲۵۸
دوچرخه‌سواران گردشگر رایحه کرامت به مشهد مقدس رسیدند
رایحه کرامت به مشهد مقدس و حرم علی ابن موسی الرضا (ع) رسیدند.

به گزارش خبرنگار برنا در خراسان رضوی، دوچرخه‌سواران گردشگر مرکز گردشگری علمی فرهنگی دانشجویان ایران با عنوان گروه دوچرخه‌سواران گردشگر مرکز گردشگری علمی فرهنگی دانشجویان ایران وابسته به جهاد دانشگاهی کشور که از روز 29 شهریور ماه از حرم مطهر حضرت معصومه حرکت کرده بودند، روز گذشته به مشهد رسیدند و مورد استقبال مردم و مسوولان استان قرار گرفتند.

مصطفی سرایی، سرپرست گروه و نماینده جهاد دانشگاهی کشور در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار برنا در مشهد مقدس با بیان این مطلب اظهار داشت: این گروه متشکل از پنج تن از دانشجویان سراسر کشور هستند.

وی تصریح کرد: دوچرخه سواران با پیمودن مسیر 1000 کیلومتری قم به مشهد از شهرهای گرمسار، دامغان، سمنان، شاهرود و نیشابور گذشتند و ظهر امروز پنج شنبه و در شب میلاد با سعادت علی ابن موسی الرضا(ع) به مشهد مقدس وارد شدند.

رییس مرکز گردشگری علمی فرهنگی دانشجویان ایران افزود: این گروه در دهه کرامت با عنوان رایحه کرامت حرکت خود را همزمان با میلاد حضرت معصومه(س) از قم آغاز کرده و روز ولادت امام رضا(ع) پس از رسیدن به مشهد مقدس به این سفر خود پایان می‌دهند.

نماینده جهاد دانشگاهی کشور دوچرخه سوران این گروه را آقایان علی بختیاری، میثم نیک‌پور، سعید هداوند خانی، سید سجاد بحرینی، مجتبی هداوند معرفی و افزود: این دانشجویان از دانشگاه‌های اصفهان و تهران در این برنامه معنوی شرکت کرده‌اند.

سرایی ادامه داد: این گروه حامل پرچم مقدس بارگاه حضرت حضرت معصومه (س) در قم هستند که در روز میلاد امام رضا(ع) با حضور در حرم مطهر رضوی این پرچم به مسوولان آستان قدس تحویل داده می‌شود.

سرپرست گروه دوچرخه سورای گردشگر بیان داشت: این گروه به‌منظور آشنایی دانشجویان با آثار فرهنگی و تاریخی، توسعه فرهنگ گردشگری، حفاظت از محیط زیست، رساندن فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی به جهان در سال گذشته تشکیل شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز