سرمربی تیم فوتبال شهرداری قوچان:

گلزنی بازیکنان تیم فوتبال شهرداری قوچان پس از گذشت سه هفته

۱۳۹۱/۰۸/۲۹ - ۱۸:۰۲:۲۷
کد خبر: ۱۰۷۰۳۲
گلزنی بازیکنان تیم فوتبال شهرداری قوچان پس از گذشت سه هفته
سرمربی تیم فوتبال شهرداری قوچان اظهار داشت: پس از 3 هفته تساوی بدون گل پای بازیکنان به گل باز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان رضوی، شیری سرمربی تیم فوتبال شهرداری قوچان پس از پیروزی 2 بر یک تیمش مقابل تیم آرمان رضا (ع) مشهد که روز 28 آبان ماه در ورزشگاه آزادی قوچان برگزار شد، گفت: در هفته گذشته بر روی گل زدن تمرین کردیم و پس از 3 هفته تساوی بدون گل با 2 گل در این دیدار پیروز شدیم.

وی با اشاره به ضعف دفاعی تیمش در نیمه اول عنوان کرد: تیم آرمان رضا(ع) بازی بهتری نسبت به ما در نیمه اول به نمایش گذاشت.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری قوچان افزود: با آغاز نیمه دوم، گل اول بازی را در دقیقه 46 دریافت کردیم اما با انجام چند تعویض بازی را در اختیار گرفتیم.

شیری به رفع مشکل سربازی فرزاد آموزش در طول بازی و از طریق تماس تلفنی اشاره کرد و گفت: با به بازی آوردن این بازیکن و همچنین داود رنگ انداز که مصدومیت جزیی داشت، توانستیم در دقیقه 56 بازی را به تساوی بکشیم.

وی با بیان اینکه از تیم آرمان رضا(ع) نسبت به دیگر حریفان شناخت بیشتری داریم، افزود: این تیم نیز بازی خوبی به نمایش گذاشت اما با به ثمر رساندن گل دوم در دقیقه 75 بازی توانستیم 3 امتیاز این بازی را از آن خود کنیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری قوچان در مورد بازی بعدی تیمش گفت: در شرایطی که ابوذر رنگ انداز کاپیتان تیم را به دلیل 3 اخطاره بودن در اختیار نداریم روز 11 آذرماه جاری میهمان شهرداری اسلامشهر هستیم.

گفتنی است؛ تیم شهرداری قوچان با 12 امتیاز همچنان در صدر جدول گروه الف لیگ دسته 3 فوتبال کشور قرار دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز