تیم فوتبال آرمان رضا(ع) مستحق باخت مقابل شهرداری قوچان نبود

۱۳۹۱/۰۸/۲۹ - ۱۸:۱۵:۳۶
کد خبر: ۱۰۷۰۳۶
تیم فوتبال آرمان رضا(ع) مستحق باخت مقابل شهرداری قوچان نبود
سرمربی تیم فوتبال آرمان رضا(ع) گفت: در روزی که تیم شهرداری قوچان دست و پا بسته در اختیار ما بود با بی‌دقتی دفاع و دروازه‌بان سه امتیاز را از دست دادیم.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان رضوی، علی سیف سرمربی تیم فوتبال آرمان رضا(ع)پس از شکست تیمش در بازی معوقه هفته اول لیگ دسته 3 فوتبال کشور مقابل شهرداری قوچان که دیروز در ورزشگاه آزادی قوچان برگزار شد، گفت: در روزی که بازی کاملاً در اختیار تیم ما بود روی چند اشتباه این دیدار را با نتیجه 2 بر یک واگذار کردیم.

وی ضمن اشاره به چندین موقعیت گلزنی تیم آرمان رضا(ع) در نیمه اول و برخورد توپ به تیر دروازه حریف عنوان کرد: با شناختی که در نیمه اول از تیم شهرداری قوچان به دست آوردیم نیمه دوم را آغاز کردیم و در دقیقه 46 بازی با ضربه آرش همایونی تنها گل ما به ثمر رسید.

سیف افزود: در ادامه نیز باانگیزه پیروزی کوبنده ظاهر شدیم، تیم شهرداری قوچان با به بازی آوردن داوود رنگ‌انداز مهاجم باتجربه خود توانست در دقیقه 56 و 57 بازی روی اشتباه خط دفاعی و دروازه‌بان تیم ما دو گل به ثمر برساند و 3 امتیاز این دیدار را بدست آورد.

سرمربی تیم فوتبال آرمان رضا(ع) مشهد با اشاره به مشکل کمبود بازیکن این تیم در نقاط مختلف، اظهار داشت: در این بازی از مهدی ارزی، جمشید مستشاری و صالح فانی با وجود مصدومیت آن‌ها استفاده کردیم.

سیف خاطرنشان کرد: تا آخرین بازی دور رفت که روز 11 آذرماه میزبان پیروزی شیروان هستیم 12 روز فرصت داریم تا نقاط ضعف تاکتیکی تیم را برطرف کنیم.

وی گفت: با توجه به زمان کمی که برای بستن تیم و حضور در لیگ داشتیم هنوز تیم به آمادگی 100 درصد نرسیده است و امیدواریم با خودباوری بازیکنان بتوانیم تلاش‌ها و زحمات هیات مدیره باشگاه را جبران کنیم.

گفتنی است؛ تیم آرمان رضا (ع) مشهد با این شکست 6 امتیازی باقی ماند و در جایگاه چهارم جدول گروه الف لیگ دسته 3 فوتبال کشور قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز