دبیر هیئت دوچرخه سواری استان:

آغاز تلاش نماینده دوچرخه سواری خراسان رضوی در لیگ برتر كشور

۱۳۹۲/۰۲/۱۳ - ۰۴:۳۴:۵۹
کد خبر: ۱۲۰۰۵۱
آغاز تلاش نماینده دوچرخه سواری خراسان رضوی در لیگ برتر كشور
دبیر هیئت دوچرخه سواری خراسان رضوی از شروع تلاش تیم دوچرخه سواری آدنیس مشهد در مرحله نخست رقابت‌های لیگ برتر كشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان رضوی، و به نقل از روابط عمومی اداره كل ورزش و جوانان خراسان رضوی، سید مجتبی جاودانی گفت: مرحله نخست رقابت‌های لیگ برتر دوچرخه سواری كشور در رشته پیست از امروز 11 اردیبهشت ماه در پیست دوچرخه سواری آزادی تهران آغاز خواهد شد.

وی افزود: تیم دوچرخه سواری آدنیس مشهد با تركیب مسعود پورهمتی، هادی تیموری، علی متقیان، حسن مكرم و نوید كلاهی به سرپرستی معین حسینی، به عنوان نماینده خراسان رضوی در این مرحله از لیگ برتر كشور که به مدت 3 روز برگزار می شود، حضور خواهد داشت.

دبیر هیئت دوچرخه سواری خراسان رضوی با اشاره به دعوت از امیر غلامرضایی و كمال راضی 2 داور خراسانی برای قضاوت در مرحله اول رقابت‌های لیگ برتر در تهران، عنوان كرد: مرحله نخست رقابت های لیگ برتر دوچرخه سواری در بخش جاده نیز ماه آینده برگزار خواهد شد.

وی به حضور تیم‌های دوچرخه سواری شهر سالم مشهد و سیمرغ نیشابور در مرحله اول لیگ جوانان كشور در بخش كورسی که هفته گذشته در تهران برگزار شد، اشاره كرد و گفت: تیم میثاق مشهد نیز 5 تا 6 اردیبهشت ماه در رقابت های لیگ كوهستان آقایان كشور در رده سنی جوانان و بزرگسالان در تهران شركت كرد.

جاودانی یادآور شد: بانوان دوچرخه سوار استان نیز با عنوان تیم میثاق در اولین مرحله لیگ دوچرخه سواری بانوان كشور كه در تهران برگزار شد، حضور پیدا كردند.
 
رئیس هیات دوچرخه سواری مشهد خاطر نشان كرد: 20 اردیبهشت ماه نیز یك همایش دوچرخه سواری همگانی از ابتدای بلوار امامت تا بلوار شریعتی قاسم آباد برگزار خواهد شد كه در پایان جوایزی به شركت كنندگان برگزیده اهدا می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز