حذف «تنها نماینده جودوی كشور» از مسابقات جودوی روسیه

۱۳۹۲/۰۳/۰۷ - ۱۶:۴۹:۱۵
کد خبر: ۱۲۳۷۵۸
حذف «تنها نماینده جودوی كشور» از مسابقات جودوی روسیه
«جواد محجوب» ملی پوش وزن 100- کیلوگرم استان روز 5 خرداد ماه در دومین روز رقابت های جودوی مسترز روسیه با شکست در مبارزه اول از دور رقابتها کنار رفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان رضوی ، ملی پوش خراسانی در رقابتهای جودوی مسترز روسیه با شکست مقابل نماینده میزبان از دور مسابقات حذف شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ، «جواد محجوب» ملی پوش وزن 100- کیلوگرم استان روز 5 خرداد ماه در دومین روز رقابت های جودوی مسترز روسیه با شکست در مبارزه اول از دور رقابتها کنار رفت .
 
گفتنی است وی در دور نخست به دیدار «سرگئی سامئلوویچ» نفر نهم رنکینگ جهانی رفت و در یك مبارزه پایاپای در پایان 5 دقیقه تنها با یک امتیاز یوکو شكست خورد و حذف شد.

تنها نماینده جودوی كشور در رقابت های مسترز روسیه روز 7 خردادماه به همراه محمود میران كه وی را به عنوان مربی همراهی می كرد به ایران باز خواهند گشت .
 
شایان ذكر است رقابت های جودوی مسترز كه سالی یكبار با حضور 16 جودوکار از میان 22 جودوکار برتر اوزان مختلف برگزار می شود از روز شنبه 4 خرداد ماه با حضور 199 جودوکار از 41 کشور جهان در شهر تیومن روسیه آغاز شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز