رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چناران:

برگزاری «مسابقات كشتی باچوخه» گرامیداشت نیمه شعبان در چناران

۱۳۹۲/۰۳/۰۷ - ۱۴:۲۸:۵۹
کد خبر: ۱۲۳۷۶۴
برگزاری «مسابقات كشتی باچوخه» گرامیداشت نیمه شعبان در چناران
محمدرضا سعیدی: هر ساله به ناسبت سالروز ولادت امام زمان(عج) یك دوره مسابقه كشتی باچوخه با حضور كشتی گیرانی از سراسر كشور در چناران برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان رضوی ، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چناران از برگزاری هشتمین دوره متوالی رقابت های كشتی باچوخه كشوری گرامیداشت نیمه شعبان در این شهرستان خبر داد.
 
به گزارش روابط عمومی اداره كل ورزش و جوانان خراسان رضوی، محمدرضا سعیدی گفت: هر ساله به مناسبت سالروز ولادت امام زمان(عج) یك دوره مسابقه كشتی باچوخه با حضور كشتی گیرانی از سراسر كشور در گود شهدای گمنام چناران برگزار می شود كه هشتمین دوره متوالی این مسابقات روز 3 تیرماه انجام خواهد شد.
 
وی با اشاره به برگزاری همایش های كوهپیمایی خانوادگی در اولین جمعه هر ماه در چناران عنوان كرد: حدود سه سال است كه این همایش ها در ارتفاعات شهرستان با حضور گسترده مردم برگزار می شود.
 
سعیدی با اشاره به برگزاری همایش كوهپیمایی عمومی روز 3 خرداد ماه به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، ادامه داد: با هماهنگی های انجام شده، کارکنان نیروی انتظامی و خانواده های آنان نیز در دوره های بعدی این همایش شركت خواهند كرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چناران خاطر نشان كرد: یك دوره مسابقه جودو نیز با حضور تیم های مختلفی از تمامی شهرستان های خراسان رضوی پس از پایان ایام امتحانات مدارس و برگزاری انتخابات پیش رو به میزبانی چناران برگزار خواهد شد.

نظر شما