كارگاه‌های آموزشی كودكان در دارالقرآن الكریم حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود

۱۳۹۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۱۷:۲۱
کد خبر: ۱۸۸۸۵۴
كارگاه‌های آموزشی كودكان در دارالقرآن الكریم حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود
رئیس اداره آموزش علوم قرآن و حدیث آستان قدس رضوی از برگزاری كارگاه‌های آموزشی ویژه کودکان در محل دارالقرآن حرم مطهر رضوی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، مهدی لسانی اظهار کرد: تلاش داریم تا با ایجاد بستری مناسب با محوریت قرآن و عترت در قالب برنامه‌های متنوع نظیر قصه‌گویی، نمایش، سرود و دکلمه، کودکان و نوجوانان را به فراگیری و آموزش مفاهیم قرآنی علاقه مند كنیم.

وی گفت: این كارگاه‌های آموزشی كه برای کودکان 5 تا 8 سال تدارک دیده شده همه روزه از ساعت 8 تا 13 در نوبت صبح و از ساعت 16 تا 20 در نوبت عصر در رواق دارالقرآن الكریم حرم مطهر رضوی برپا می‌شود.

لسانی عنوان کرد: نیایش، نماز، وضو، قصه معصومین(ع)، آموزش حفظ سوره، نمایش عروسکی، آموزشی کاردستی، فعالیت گروهی، شعر، سرود و پویانمایی از جمله برنامه‌هایی است که در این کارگاه‌ها اجرا می‌شود.
 
رئیس اداره آموزش علوم قرآن و حدیث افزود: آموزش بازی‌های قرآنی، نکات اخلاقی، ملی و مذهبی در قالب نمایش عروسکی، ساخت اشکال حجمی، هندسی، شعرهای مناسبتی و آموزش نکات مذهبی، اخلاقی و اجتماعی در قالب انیمیشن از دیگر موضوعاتی است که در کارگاه‌ مهدالرضا(ع) ارائه می‌شود.

نظر شما