ظهر امروز؛

پیکر حجت الاسلام دهشت در مشهد تشییع شد

۱۳۹۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۲۸:۱۲
کد خبر: ۱۸۹۰۹۳
پیکر حجت الاسلام دهشت در مشهد تشییع شد
پیکر حجت الاسلام غلامرضا دهشت ظهر امروز پس از تشیع در جوار بارگاه منور رضوی به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان رضوی، پیکر حجت‌الاسلام حاج شیخ غلامرضا دهشت، ظهر امروز (29 اردیبهشت) با حضور اعضای بیت وی، علما، فضلا، طلاب، شاگردان، ارادتمندان و زائران و مجاوران حرم رضوی در مشهد به خاک سپرده شد.

این مراسم که از صبح امروز آغاز شده بود آیت الله سیداحمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد، آیت‌الله محمد امامی کاشانی، امام جمعه موقت تهران، آیت‌الله سیدجعفر سیدان، از علمای مشهد، علیرضا رشیدیان، استاندار خراسان رضوی، حسن موحدیان، فرماندار مشهد، جواد اردکانی، کارگردان سینما و تلویزیون، حجت‌الاسلام محمد‌باقر فرزانه، رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی و امام جمعه موقت مشهد و برخی از علما، شاگردان، اعضای بیت آن مرحوم و خیل عظیمی از زائران و مجاوران حریم رضوی حضور داشتند.

مراسم تشیع پیکر این عالم ربانی که از مقابل مهدیه مشهد به سمت حرم رضوی صورت گرفت، پس از اقامه نماز میت به امامت آیت‌الله سیدجعفر سیدان، از علمای حوزه علمیه مشهد و روضه‌خوانی حضرت زهرا(س) که وصیت خود حجت‌الاسلام دهشت بود، پیکر ایشان در بهشت ثامن‌الائمه(ع) 1 صحن آزادی حرم مطهر امام رضا(ع) به خاک سپرده شد.

بیت مرحوم حجت‌الاسلام دهشت اعلام کرده است که مراسم سوگواری این عالم ربانی را عصر امروز از ساعت 16 تا 18 در حسینیه تهرانی‌های واقع در خیابان آخوند خراسانی مشهد برگزار می‌کند.

شورای برنامه‌ریزی مدیریت حوزه علمیه خراسان نیز مراسم بزرگداشتی، ساعت 9 صبح روز سه‌شنبه، 30 اردیبهشت‌‌ در شبستان مسجد گوهرشاد حرم رضوی برگزار می کند که این شورا طی اطلاعیه‌ای از حضرات آیات، علما، اساتید، روحانیون، طلاب و عموم مردم برای شرکت در این مراسم دعوت کرده است.
 
بر اساس این گزارش، حجت‌الاسلام حاج شیخ غلامرضا دهشت، در سال 1316 دیده به جهان گشود، وی که در خانواده‌ای متدین و مؤمن رشد یافته بود،‌ علاوه بر تربیت 5 فرزند، شاگردان بسیاری را با منش و شیوه آموزشی ـ تربیتی خود در جلسات درس و اخلاق پرورش داد که امروز از مدیران موفق، تأثیرگذار و الگو در ایران اسلامی هستند.

حجت‌الاسلام شیخ غلامرضا دهشت بعد از تحمل یک دوره طولانی بیماری قلبی در بخش ICU بیمارستان امام رضا(ع) مشهد، عصر روز شنبه، 27 اردیبهشت‌‌ دار فانی را وداع گفت و پس از عمری تلاش و مجاهدت در عرصه تربیت شاگرد و تبلیغ اسلام به دیدار حق شتافت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز