در بخش کتاب دیجیتال جشنواره بین المللی کتاب سال رضوی؛

موسسه جوانان آستان قدس رضوی حائز رتبه برتر شد

۱۳۹۳/۰۶/۲۵ - ۲۰:۴۰:۳۴
کد خبر: ۲۲۱۴۵۲
موسسه جوانان آستان قدس رضوی حائز رتبه برتر شد
موسسه جوانان آستان قدس رضوی در هفتمین جشنواره بین المللی کتاب سال رضوی در بخش کتاب دیجیتال حائز مقام اول شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد مقدس، از بین 38 اثر ارسالی در بخش کتاب دیجیتال، چهار کتاب دیجیتال «با تو عهد میبندم»، «بزم محبت»، «به یادم باش» و «مهارتهای زندگی در سیره رضوی» موسسه جوانان آستان قدس رضوی مقام های اول را از آن خود کرد.

این گزارش حاکیست؛ کتاب دیجیتال «با تو عهد می‌بندم» میثاق‌نامه‌ای با هشتمین امام مهربانی است که بر اساس احادیث حضرت رضا(ع) تدوین شده و هر بخش از این اثر در خلال متنی دلنشین به بیان لطیف‌ترین و عمیق‌ترین جلوه‌های اخلاقی می‌پردازد.

کتاب دیجیتال «به یادم باش» شامل داستانک‌هایی کوتاه و آموزنده از زندگی امام رضا(ع) است که با هدف آموزش و ترویج سیره‌ی آن حضرت برای نسل جوان نوشته شده است.

در نگارش داستانک‌های این کتاب، سعی شده ماجراهایی از زندگی حضرت رضا (ع) گزینش شوند که به طور مشخص، حاوی نکته‌های علمی و درس‌های کاربردی برای زندگی روزمره‌ی جوانان باشند.

کتاب دیجیتال «مهارت‌های زندگی در سیره‌ی رضوی» همچنین به بیان نمونه‌هایی از مهارت‌های زندگی در سیره‌ی اهل‌بیت(ع) به ویژه امام رضا(ع) می‌پردازند و خوانندگان با مطالعه این کتاب می‌توانند با اندیشه و سیره‌ی علمی و عملی حضرت رضا(ع) آشنا شوند.

کتاب دیجیتال «بزم محبت» نیز حاوی زیارتنامه همراه با دلنوشته هایی به حضرت رضا(ع) است.

یادآور می شود؛ سازمان كتابخانه‏ها، موزه‏ها و مركز اسناد آستان قدس رضوی، با همكاری بنیاد بین‏‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) هفتمین جشنواره بین‌المللی انتخاب كتاب سال رضوی را در مشهد برگزار کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز