تئاتر کودک وسرباز در سالن خواجه نظام الملک اداره ی فرهنگ وارشاد اسلامی چناران در حال اجرا است

۱۳۹۳/۰۷/۰۸ - ۱۸:۴۵:۲۷
کد خبر: ۲۲۵۷۵۷
یک کودک یک سرباز کاری از مدرسه شاهد امام علی (ع) وگروه هنری در چناران به روی سن رفت.

به گزارش خبرگزاری برناازخراسان رضوی،معاون آموزش و پرورش چناران در این زمینه بیان داشت: این کار با نگاهی کودکانه شاد و فانتزی به موضوع دفاع مقدس می‌پردازد .


محمد شهیدی افزود: این نمایش در سال گذشته در جشنواره مسابقات فرهنگی هنری استانی توانست رتبه برتر بازیگری ، موسیقی و طرالحی لباس را کسب کند .
 

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش وپرورش چناران افزود :این نمایش جهت ایجاد نشاط و شادابی برای کودکان همزمان با هفته بزرگداشت دفاع مقدس و بازگشایی مراسم اجرا می گردد و با هماهنگی های انجام شده دانش آموزان از این کار هنری دیدن میکنند .


وی در ادامه بیان داشت :این کار با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چناران ، آموزش و پرورش و شهرداری و بسیج دانش آموزی و ستاد شاهد و مدرسه شاهد اما م علی (ع) جهت دانش آموزان و عموم مردم در حال اجراست .


وی همچنین بیان داشت: قرائت زیارت عاشورا وبیان خاطرات دوران دفاع مقدس از زبان همرزم شهید حسین نژاد حال وهوای معنوی برای دانش آموزان مدرسه شهیده فرهانیان ایجاد کرد.


دراین مراسم مدیر آموزش وپرورش شهرستان چناران با اشاره به وصیت نامه ی شهید،بحث شهید پژوهشی رابه عنوان یکی از راهبردها ومطالبه های جدی مدیر کل محترم آموزش وپرورش خراسان رضوی عنوان داشت وافزود: با استفاده از وصیت نامه ی شهداء وهمچنین کتابهای که در رابطه با شهداء موجود است می توان در این زمینه گامهای موثر وماندگاری برداریم.


علیرضاتاجنیا درادامه گفت: شهداء درس ایثار وشهامت واز خود گذشتگی را به ما آموختند در این شرایط دیگر نوبت ماست که بتوانیم ادامه دهنده ی را آنان باشیم. وبه فرموده ی مقام معظم رهبری که زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.ما نیز باید با سلاح قلم ورسیدن به قله های علمی ونیز با برگزاری همین جلسات ومراسمات معنوی راه آنان را که درحقیقت پیروی از فرامین الهی واطاعت از ولی فقیه بود را ادامه دهیم.


در پایان این مراسم از نمایشگاه یادیاران که در مدرسه شاهد فرهانیان دایر بود توسط معاونت پرورشی تربیت بدنی اداره آموزش وپرورش چناران بازدید بعمل آمد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز