۷۰۰ هزار خودرو در مشهد تردد می کنند

۱۳۹۳/۰۷/۲۹ - ۲۱:۵۷:۱۱
کد خبر: ۲۳۱۰۲۸
مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: حدود700 هزار خودرو در مشهد تردد می کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، سید مهدی امامی، مدیر عامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری مشهد، ظهر امروز (29 مهر) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با توجه به پوشش 85درصدی نظارت معابر شهری، حدود 700 هزار خودرو در مشهد تردد می کنند و روزانه حدود 300 خودرو وارد حمل و نقل مشهد می شوند.

وی با اشاره به قیمت کرایه دوچرخه از ایستگاه های دوچرخه بیان کرد: استفاده از این دوچرخه ها در نیم ساعت اول رایگان و پس از آن به ازای هر نیم ساعت 100 تومان در نظر گرفته شده است.

امامی در خصوص ادامه طرح ترافیک اطراف حرم مطهر گفت: این طرح تا 17 مهرماه بوده که پیش از پایان طرح، در شورای ترافیک مطرح کردیم که طرح زوج و فرد را تا شعاع 7 کیلومتری مرکز شهر ادامه دهیم و این تصمیم به دلیل افزایش آلودگی هوا در پاییز گرفته شده است.

به گزارش برنا از مشهد، هادی عطار زاده، مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی مشهد خطوط اتوبوسرانی شهر مشهد را 195 خط عنوان کرد و اظهار داشت: طول خطوط اتوبوسرانی در مشهد بیش از 2 هزار و 460 کیلومتر است.

وی افزود: در مشهد 7 خط تندرو در کنار یک خط بی آر تی به طور منظم به خدمت رسانی به زائرین و مجاورین مشغول هستند و 812 باجه شارژ و فروش من کارت و 18 دستگاه TBM فعال است.

عطار زاده ادامه داد: میانگین سرعت اتوبوسرانی 15 کیلومتر در ساعت گزارش شده است و با آموزش پرسنل و فرهنگ سازی موفق شدیم آمار تصادفات را به 25 درصد کاهش دهیم.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد به امضای قرارداد با شرکت پخش فراورده های نفتی اشاره کرد و خبر داد: از اوایل امسال گازوئیل کم گوگرد با تلاش شرکت نفت و مدیران شهرداری، وارد ناوگان اتوبوسرانی مشهد شده است.

وی بیان کرد: راه اندازی سیستم اعلام صوتی موقعیت ایستگاه ها، راه اندازی دیتای کسر کرایه در خطوط بی آر تی از دیگر خدمات این سازمان در یک سال گذشته بوده است.

عطارزاده به کاهش 5 درصدی مصرف سوخت سازمان اتوبوسرانی اشاره کرد و افزود: این کاهش با وجود افزایش تعداد اتوبوس ها و خطوط اتوبوسرانی، موفقیت چشمگیری در سازمان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز