سرپرست هیأت تنیس خراسان رضوی:

داوران تنیس خراسان رضوی جزء داوران سرآمد تنیس کشورند

۱۳۹۳/۱۱/۲۶ - ۲۱:۰۲:۱۹
کد خبر: ۲۶۲۸۳۱
داوران تنیس خراسان رضوی جزء داوران سرآمد تنیس کشورند
سرپرست هیأت تنیس خراسان رضوی گفت: داوران تنیس خراسان رضوی جزء داوران سرآمد تنیس کشور هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان رضوی، جواد باقری شیروانی با بیان این مطلب گفت: داوران خراسان رضوی از لحاظ کیفیت قضاوت در مسابقات داخلی کشور جزء بهترین ها محسوب می شوند. وی افزود: در حال حاضر در بخش آقایان یک داور Level A و حدود 15 داور درجه 3 و در بخش بانوان 1 داور Level A و 10 داور درجه 3 قضاوت مسابقات داخلی را به عهده دارند.

باقری شیروانی در ادامه خاطرنشان کرد: در بخش آقایان 4 مربی Level A و 8 مربی درجه 2 و بیش از 50 مربی درجه 3 و در بخش بانوان 4 مربی Level A و 30 مربی درجه 3 در سطح استان فعالیت می کنند.

سرپرست هیأت تنیس خراسان رضوی در ادامه خاطرنشان کرد: بیش از 75 نفر دختر و پسر در استان بصورت حرفه ای در تنیس فعالیت دارند و کاندید حضور در مسابقات قهرمانی کشور می باشند.

وی گفت: سینا مقیمی در رده سنی زیر 14 سال رنکینگ 25 آسیا را در سال 2015 در اختیار دارد.

باقری شیروانی در ادامه افزود: رویکرد کمیته آموزش فدراسیون برای نحوه عملکرد مربیان برای تمدید کارت مربیگری عوض شده و از سال آینده اجرایی خواهد شد.

وی اضافه کرد: طبق جدول 130بندی عملکرد مربیان به لحاظ فردی، آموزش بازیکنان به لحاظ گروهی، میزان آموزش دیدن و آموزش دادن مربی در طول سال، همگی از سوی فدراسیون ممیزی خواهد شد و هیأت ها هیچ نقشی در تمدید یا عدم تمدید کارت مربیگری نخواهند داشت.

سرپرست هیأت تنیس خراسان رضوی خاطرنشان کرد: برای ارتقاء سطح داوران استان کلاس های متعددی در طول تصدی 4 ساله بنده در هیأت انجام شد تا داوران استان بتوانند سهم زیادی در قضاوت های لیگ داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز