در نشست مشترک مدیران و معاونان هلال احمر و کمیته امدادامام خمینی (ره)استان:

همکاری های مشترک هلال احمر و کمیته امداد امام (ره) استان برای مقابله با حوادث مورد تاکید قرار گرفت

۱۳۹۳/۱۱/۲۶ - ۲۱:۰۹:۰۳
کد خبر: ۲۶۲۸۴۳
همکاری های مشترک هلال احمر و کمیته امداد امام (ره) استان برای مقابله با حوادث مورد تاکید قرار گرفت
درنشست مدیران جمعیت هلال احمر وکمیته امدادامام خمینی(ره)استان،استفاده هرچه بیشترازظرفیت های این دونهادآموزش های امدادی،همگانی وتخصصی خانواده کمیته امدادموردتاکیدقرارگرفت

به گزارش خبرگزاری برنا ازخراسان رضوی، در این نشست سید مجتبی احمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با اشاره به نقش و جایگاه آموزش ها در کاهش آثار بلایای طبیعی گفت: جمعیت هلال احمر برای آموزش نیروهای جوان و فرزندان بی سرپرست تحت حمایت کمیته امداد در زمینه های امدادی، همگانی، تخصصی و حتی دوره های تربیت مربی آماده همکاری و مساعدت هستند تا این عزیزان در پایگاههای امدادونجات و مقابله با حوادث استفاده شود.

وی با بیان اینکه مجامع خیرین در هلال احمر فعالند گفت: این مجامع با پتانسیل بشردوستانه در چهار زمینه مهارت، حمایت، هدایت و مشارکت فعالیت می کنند و هلال احمر به دنبال توان افزایی نیروها و اعضا می باشد و با آموزش فرزندان کمیته امداد می توانیم از این استعداد به خوبی استفاده کنیم.

وی در ادامه از ویزیت رایگان مددجویان کمیته امداد توسط هلال احمر خبر داد و گفت:پروژه های حمایتی هلال احمر در زمینه درمان، ویزیت رایگان، توزیع بسته های فرهنگی و حمایتی در مناطق روستایی از جمله برنامه های ما می باشد.

در این نشست آقای حاجی نقی مدیر کل امداد امام خمینی(ره) استان استفاده از ظرفیت های مشترک را مورد تاکید قرار داد و گفت: با توجه به سامانه سمن و ساماندهی کمیته سمن از نیروهای هلال احمر در برنامه های کمیته امداد استقبال و استفاده می کنیم .

در این نشست که با حضور جمعی از معاونان هلال احمر و کمیته امداد که در ساختمان صلح برگزار شد راه اندازی دبیرخانه مشترک هلال احمر و کمیته امداد در محل جمعیت هلال احمر با هدف همکاری هر چه بیشتر واحدهای مددکاری طرفین مورد موافقت قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز