اختتامیه مسابقات قرآنی بسیج دانش‌آموزی خراسان‌رضوی برگزار شد

۱۳۹۰/۰۱/۱۹ - ۱۲:۲۲:۰۰
کد خبر: ۳۳۷۸۶
اختتامیه مسابقات قرآنی بسیج دانش‌آموزی خراسان‌رضوی برگزار شد
مراسم اختتامیه مسابقات قرآنی بسیج دانش‌آموزی ویژه خواهران عصر دیروز در مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد مقدس، مراسم اختتامیه نهمین دوره مسابقات قرآنی بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه امام رضا(ع) ویژه خواهران كه از روز چهارشنبه در اردوگاه ثامن‌الائمه مشهد در حال برگزار بود، عصر دیروز با معرفی برگزیدگان این دوره به كار خود پایان داد.

در این مراسم سرهنگ میرزایی مسوول بسیج دانش آموزی و جمعی از مربیان قرآن و اخلاق حضور داشتند و برای تمام قاریان آرزوی سلامتی و موفقیت و پیشرفت کردند.

رجبی مسوول برگزاری این دوره از مسابقات گفت: افراد شركت‌كننده در این مسابقات 120 نفر بودند كه 8 نفر از برگزیدگان خواهر و 8 نفر از برگزیدگان برادر اول اردیبهشت ماه سال جاری برای مسابقات كشوری که در قم برگزار می شود شرکت خواهند کرد.

شهرستان‌های سبزوار، قوچان، بجستان، كاشمر و حوزه‌های مالك مشهد ، حمزه 15 از برگزیدگان نهمین دوره مسابقات قرآنی بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه امام رضا(ع) بودند.

در این مراسم سرهنگ میزایی مسوول سازمان بسیج دانش‌آموزی خطاب به دانش آموختگان قرآنی گفت: تمام کسانی که در مسابقات قرآنی شرکت می کنند برنده هستند و امید است با عمل به فرامین الهی در تمام مراحل زندگی و تحصیل تمام شما موفق باشید.

سپس وی با اهدای جوایزی از قبیل لوح تقدیر و قرآن هوشمند از برگزیدگان این مسابقات تقدیر و تجلیل به عمل آورد.

گفتنی است این مسابقات در 4 رشته مفاهیم، حفظ، قرائت و عترت دردو مقطع راهنمایی و دبیرستان برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز