امام جمعه مشهد:

دولت سعودی سرزمین وحی را پادگان آمریكایی‌ها کرده است

۱۳۹۰/۰۱/۱۹ - ۱۹:۰۴:۰۰
کد خبر: ۳۳۹۵۹
دولت سعودی سرزمین وحی را پادگان آمریكایی‌ها کرده است
آیت‌الله علم‌الهدی گفت: دولت سعودی سرزمین وحی را پادگان آمریكایی‌ها کرده است و عربستان سعودی سومین زندان آمریكا پس از ابوغریب و گوانتانامو در منطقه است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد مقدس، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در خطبه‎های امروز نماز جمعه مشهد با بیان این مطلب اظهار داشت: امروز نمونه درندگی آمریكا را در بحرین مشاهده می‌كنیم و بحرین مظهر جنایت آمریكاست.

وی تصریح کرد: دولت سعودی سرزمین وحی را به عنوان پادگان آمریكا درآورده است و عربستان سعودی سومین زندان آمریكا پس از ابوغریب و گوانتانامو در منطقه است چرا كه زندانیان بحرینی را به زندان‌های عربستان انتقال می‌دهند.

امام جمعه مشهد ادامه داد: آمریكا آنجا كه نتواند جنایتی را با رژیم صهیونیستی در منطقه شروع كند، با آل سعود و عربستان دست به جنایت می‌زند. امروز دیگر پرده جنایت و نفاق از چهره آل سعود كنار رفته است و مشخص شده دولت عربستان همان دشمنان پیغمبر و لشگر قریش هستند كه مسلمانان را به خاك و خون می‌كشند.

علم الهدی افزود: آمریكا با توطئه آل‌ سعود در بحرین به دنبال این است كه ایران پا جلو بگذارد و یك باره با چند كشور عربی بر سر ما بریزند و خاك بر سر اتحادیه عرب كه لشگركشی به بحرین را تایید كرد؛ آن‌ها هم مزدور آمریكا هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: انگلیس دو غده سرطانی را در منطقه به وجود آورد؛ یكی غده سرطانی رژیم صهیونیستی و دیگری وهابیت سعودی.

وی با اشاره به ناکامی آمریكا در تحریم‌های علیه ایران خصوصا تحریم اقتصادی اظهار داشت: آمریکا جرات حمله نظامی به ایران را ندارد چرا كه می‌داند اگر چنین شود، این كشور به قبرستان نظامیانش تبدیل می‌شود، بنابراین دست به توطئه زد و یك تهاجم همه جانبه را در چند كشور عربی منطقه به وجود آورد.

آیت الله علم الهدی خاطرنشان کرد: مردم ما بیدار هستند و متوجه تدبیر حكیمانه رهبر فرزانه انقلاب قرار گرفتند. مردم ما و مردم بحرین از توطئه شوم آمریكا آگاه هستند و مردم مظلوم بحرین متوجه هستند كه در جبهه مقدم و سنگر‌های نخست قرار گرفتند تا این توطئه ناپاك استكباری مورد اجرا قرار نگیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز