طی تعطیلات نوروز ۹۰

بیش‌از ۳۰۰گشت راهداری در جاده‌های خراسان‌رضوی به‌زائران خدمت‌رسانی‌کردند

۱۳۹۰/۰۱/۲۰ - ۱۵:۰۱:۰۰
کد خبر: ۳۴۱۴۹
بیش‌از ۳۰۰گشت راهداری در جاده‌های خراسان‌رضوی به‌زائران خدمت‌رسانی‌کردند
معاون راهداری اداره كل راه و ترابری خراسان‌رضوی گفت: بیش از 300گشت راهداری در ایام تعطیلات نوروز 90 در جاده‌های خراسان‌رضوی به زائران خدمت‌رسانی کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد مقدس و به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و ترابری خراسان رضوی، مهندس ابراهیم صنیعی مهم ترین اقدامات انجام شده در قالب طرح نوروزی را در بخش فعالیت های راهداری و ایمن سازی جاده ها تشریح کرد.

وی گفت: از 25 اسفندماه سال گذشته تا 14 فروردین ماه سال جاری 304 گشت راهداری در طول محورهای استان فعال بوده كه در مجموع 6 هزار و 987 كیلومتر راه توسط این گشت ها، مورد نظارت قرار گرفته است.

صنیعی با بیان اینکه طی این مدت در 32 محور اصلی و فرعی استان شاهد بارش برف بوده ایم، تصریح كرد: میزان برفروبی در این محورها، یك میلیون و 43 هزار و 610 مترمكعب بوده است.

معاون راهداری اداره كل راه و ترابری خراسان رضوی افزود: حجم ریزش جمع آوری شده در 38 محور اصلی و فرعی دارای بارش باران طی مدت اجرای طرح ویژه نوروزی، 238 مترمكعب به ثبت رسیده است.

صنیعی تصریح کرد: خوشبختانه طی این مدت، هیچ گونه انسداد محور و خسارت ناشی از سیلاب و بارش برف بر روی پل ها، ابنیه و جاده ها ایجاد نشده است.

وی تعداد راهدارخانه های مورد استفاده مسافران نوروزی در طول راه های استان را 27 باب عنوان كرد و گفت: طی این مدت یك هزار و 455 نفر در این راهدارخانه ها اسكان داده شده اند و 277 مورد خودروهای مسافران توسط عوامل راهداری این اداره كل تعمیر شده است.

معاون راهداری اداره كل راه و ترابری خراسان رضوی در خصوص فعالیت های انجام شده برای سهولت تردد مسافران نوروزی در طول جاده های استان، تصریح كرد: 16 هزار و 973 مترمربع از جاده های استان در این راستا لكه گیری و یك هزار و 929 متر گاردریل نیز مرمت شده است.

صنیعی همچنین از تعمیر و نصب دو هزار و 165 تابلوهای اخطاری، انتظامی، مسیرنما و جهت نما خبر داد و گفت: 767 مترمربع از علایم موجود در جاده های استان نیز مورد مرمت قرار گرفته است.

وی همچنین از ایجاد 10 ایستگاه ثابت خدمات رسانی نوروزی و ایجاد 24 اكیپ سیار امدادرسانی و مكانیك خودرو در مدت زمان اجرای طرح نوروز 90 خبر داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز