رییس بنیاد شهید خراسان‌رضوی:

اجرای جهاد اقتصادی در بنیاد شهید نیازمند برنامه‌ریزی و حمایت است

۱۳۹۰/۰۱/۲۰ - ۱۵:۰۹:۰۰
کد خبر: ۳۴۱۶۰
اجرای جهاد اقتصادی در بنیاد شهید نیازمند برنامه‌ریزی و حمایت است
عابدی مقدم گفت: اجرای جهاد اقتصادی در بنیاد شهید نیازمند برنامه‌ریزی، حمایت و مشاوره‌های لازم است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد مقدس و به نقل از روابط عمومی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی، عابدین عابدی مقدم با اشاره به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب در پیام سال جدید که امسال را به نام سال جهاد اقتصادی نامگذاری کردند، اظهار داشت: سخنان مقام معظم رهبری در خصوص جهاد اقتصادی به این معنا نیست که توجه به فرهنگ و مسایل فرهنگی و علمی نشود بلکه مسایل فرهنگی معنوی ارزش و جایگاه خاص و ویژه خودش را دارد و در کنار توجه به این ارزش ها فعالیت ویژه ای در مسایل اقتصادی باید انجام شود.

رییس بنیاد شهید خراسان‌رضوی افزود: با توجه به شعارهای سال گذشته مقام معظم رهبری و دنبال کردن و اجرایی نمودن آن شعارها در سال جدید یک حرکت جهادی در خصوص مسایل اقتصادی معیشتی مردم در افزایش تولید ناخالص های کشور باید انجام گیرد.

عابدی مقدم جهاد اقتصادی را بالارفتن تولید، ایجاد اشتغال، افزایش درآمد افراد جامعه و افزایش صادرات کالا و تکنولوژی برشمرد و گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از نظر سیاسی جایگاه خوبی را در سطح بین المللی پیدا کرده و نیاز است هرچند در بحث اقتصادی قدم های خوبی برداشته شده، اقدام ویژه دیگری انجام شود تا ایران به عنوان الگوی اقتصادی در صحنه بین المللی نیز مطرح شود.

وی خاطرنشان کرد: همانطور که جامعه ایثارگری در دفاع مقدس از خود نشان دادند که کارهای بزرگی را می توانند انجام دهند در جهاد اقتصادی نیز پیشگام خواهند بود تا در اجرای فرامین مقام عظمای رهبری بتوانند به عنوان الگو ، مطرح باشند.

رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان اجرایی شدن جهاد اقتصادی در این نهاد مقدس را نیازمند برنامه ریزی، حمایت و مشاوره های لازم برای خدمت به جامعه ایثارگر دانست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز