معاون مدیركل و مدیر آموزش و پرورش سبزوار خبر داد

کسب مقام دوم دانش‌آموزان سبزواری در مسابقات استانی فنی‌وحرفه‌ای و كارودانش

۱۳۹۰/۰۱/۲۰ - ۱۷:۰۱:۰۰
کد خبر: ۳۴۲۷۴
کسب مقام دوم دانش‌آموزان سبزواری در مسابقات استانی فنی‌وحرفه‌ای و كارودانش
راه‎چمنی گفت: دانش‌آموزان سبزواری در مسابقات علمی و عملی رشته فنی‌وحرفه‌ای و علمی كاربردی رشته كار و دانش رتبه دوم استانی را كسب کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد مقدس مهندس قدرت اله راه چمنی در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: از كل 139 هنرجوی سبزواری 37 نفر به مرحله استانی و از این تعداد هم 21 هنرجو به مرحله كشوری این مسابقات راه یافته اند.

معاون مدیركل و مدیر آموزش و پرورش سبزوار با بیان اینکه دانش آموزان سبزواری این رتبه را در بین دانش آموزان 49 منطقه استان خراسان رضوی كسب كردند، خاطرنشان كرد: مرحله كشوری مسابقات علمی و عملی رشته فنی و حرفه ای و علمی كاربردی رشته كار و دانش در پایان فروردین ماه سال جاری برگزار می شود.

وی اسامی دانش آموزان راه یافته سبزواری به مرحله كشوری این مسابقات را بدین شرح اعلام كرد: 'مسعود علی نژاد' در رشته الكترونیك ،'علی اكبر بهمدی' در رشته نقشه برداری و 'سید عباس دستورانی' در رشته نقشه برداری هر سه از هنرستان شهید دیواندری.

'محمد فكور آریان' در رشته امور زراعی ،'حمید رضا باشتنی' در رشته امور زراعی ، 'مرتضی امیر هروی' در رشته ماشین های كشاورزی و 'علی محمدی ' در رشته ماشین های كشاورزی از هنرستان ولی عصر (عج).

'علیرضا صالحی' از هنرستان شریعتی در رشته تاسیسات، 'علی ارغوانی سبزوار' از هنرستان تربیت بدنی در رشته تربیت بدنی، 'عباس نورآبادی' در رشته صنایع دستی و' صادق علی آبادی 'در رشته كامپیوتر هر دو از هنرستان كمال الملك .

'امیر اسماعیل زاده' در رشته جوشكاری، 'سید محسن حسینی' در رشته نقشه كشی صنعتی به كمك رایانه و' مسعود بینقی ' در رشته نقشه كشی صنعتی به كمك رایانه هر سه از هنرستان شهید ایزدی.

همچنین در قسمت دانش آموزان دختر دانش آموزان زیر موفق به كسب رتبه برتر شدند:
'سمیه تقوی ' در رشته صنایع دستی، 'زهرا مسرور' در رشته صنایع دستی و 'بهجت كسكنی' در رشته مدیریت خانواده هر سه از هنرستان هفده شهریور.

'زینب زید آبادی' از هنرستان كاوشگران در رشته باغبانی، 'فاطمه ژیان' و 'هانیه خیرآبادی 'در رشته امور اداری و 'فاطمه سادات صالحی' در رشته معرق هر سه از هنرستان عترت موفق به كسب رتبه برتر و راه یابی به مرحله كشوری این مسابقات شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز